انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی کالین مورگان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیوگرافی کالین مورگان 1
کالین مورگان در ژانویه 1، 1986 در Armagh، ایرلند شمالی به دنیا آمد. او بهترین بازیگر برای بازی در ضربه BBC سریال مرلین مرلین جادوگر افسانه ای شناخته شده است.

کالین مدرسه متوسطه خود را در مجتمع دانشکده Dungannon و در سال سوم خود، او موفق به کسب جام 'دنیس رونی همکاران، جایزه را برای دانش آموز به طور کلی بهترین که در سال تحصیلی. در سن 16 سالگی، او شروع به آموزش در موسسه بلفاست از آموزش و پرورش بیشتر و عالی، و در سال 2004 او دیپلم BTEC ملی خود را در هنرهای نمایشی (بازیگری) به دست آورد. او سپس در ادامه در کنسرواتوار سلطنتی اسکاتلند (که قبلا سلطنتی اسکاتلندی آکادمی موسیقی و درام، و یا RSAMD)، واقع در Glasglow، آموزش از جایی که او در سال 2007 فارغ التحصیل شد. در نوامبر 2010، او توسط کالج متروپولیتن بلفاست با جایزه تمایز برای سهم خود را به هنر افتخار شده است.

کالین اولین مرحله خود را در سال 2007 به عنوان ورنون کوچک، نقش عنوان از انطباق ویک جوان از DBC پیر ورنون کوچک خدا ساخته شده است. بخش به سرعت توسط استبان شد و سپس در مرحله اقتباس از قدیمی ویک پدرو مادره بخواند TODO sobre مایل داستانی (همه چیز درباره مادرم). در سال 2008، او در بخشی از جیمی روزاریو در تولید جوان ویک توماس بیب دعا و نماز برای دختر من ایفا کرده است.

در حدود همان زمان، کالین نیز در نقش TV جزئی برجسته: بخش کوتاه به عنوان یک پسر جوان همجنس گرا، جان لیری در سال 2007 کاترین تیت نمایش کریسمس ویژه، و بخشی از Jethro عصا در پزشک 2008 چه کسی قسمت "نیمه شب" است.

کالین در سال 2008، برنده نقش عنوان از مرلین. تجسم او از جادوگر یاد شده است هر دو "دوست داشتنی" و "تعامل" توسط منتقدان نامیده می شود، و منجر به او را برنده جایزه سال 2008 کارون کیتینگ برای استعداد فوق العاده جدید در انواع باشگاه پرمخاطب جوایز و سال 2012 جایزه ویرجین مدیا TV برای بهترین بازیگر نقش اول مرد است. او و شرکت ستاره برادلی جیمز، رفت و در اکتشاف راه سفر از افسانه آرتور برای بی بی سی ولز، مرلین واقعی و آرتور، در سال 2009.

در مارس 2009، کالین در یک بازی رادیو بی بی سی انجام گرفته است، گریه نوزادان توسط کیم نیومن، یک درام علمی تخیلی که بخشی از رادیو بی بی سی 4 فصل علمی تخیلی بود.

در فیلم، کالین نقش Calum در جزیره، یک فیلم اقتباسی از جزیره رمان جین راجرز، که برای اولین بار در اوایل سال 2011 می باشد. او شروع به کار در جزیره از روزهای اولیه خود را به عنوان مرلین. کالین همچنین به نظر می رسد به عنوان Cathal در برنده جایزه فیلم ایرلندی پارک شده است، که در سال 2011 برای اولین بار در اواخر. در طول همان سال، او را بر روی صحنه به عنوان کارلوس در دادگاه سلطنتی تولید تئاتر بازی کلمبیا، دراماتورژ پدرو میگوئل Rozo زندگی خصوصی ما ظاهر شد.

در تاریخ 14 آوریل 2012، کالین انجام خوانش از حساب و نظرها بازماندگان در کشتی تایتانیک: A بزرگداشت در موسیقی و فیلم، که به زندگی می کنند در بی بی سی دو از بلفاست سالن بارانداز پخش است.

کالین در حال حاضر فیلمبرداری سری 5 از مرلین که aire در 29 سپتامبر 2012. (بروز رسانی: مرلین در حال حاضر به هوا 6 برنامه ریزی اکتبر 2012 توجه داشته باشید که خرما پخش بی بی سی هنوز هم در معرض تغییر تا حدود دو هفته قبل از پخش می باشد.) 
من نوشت(عنوان و): مرلین سری پنج تا 5 روز دیگه به بازار میاد.