انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی انجل کلودی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیوگرافی انجل کلودی 1
فرشته Coulby در 30th آگوست 1980 متولد شد. او در شمال لندن، Finsbury پارک بزرگ شد، اما زمانی که او تصمیم خود را به دنبال اقدام ساخته شده بود، نقل مکان به ادینبورگ برای حضور در دانشگاه ملکه مارگارت جایی که او به تحصیل در رشته بازیگری مورد مطالعه قرار.
مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، او اولین نقش خود را در Orrible طنزهای تلویزیونی بی بی سی (نوشته شده و با بازی جانی وان). نام شخصیت شیو کلارک بود و او را در چهار قسمت ظاهر شد. اگرچه نشان دادن یک شکست بسیاری از برچسب بود، فرشته هنوز هم در ادامه به آمار نشان می دهد تلویزیون و فیلم های مختلف ظاهر می شود بعد از این برای اولین بار (در میان آنها تلفات، تصور کنید من و شما با او مرلین شرکت ستاره سر آنتونی و فشار).


قبل از فرود نقشی که می تواند یک ستاره او را، او همچنین موفق به گیر یک نقش کوچک در پزشک در سال 2006 که قسمت دختر در شومینه در مقابل دیوید تنانت، بیلی پایپر، نوئل کلارک و سوفیا مایلز.


در سال 2008 فرشته به صفحه نمایش خود را برای اولین بار به عنوان ملکه آینده کملوت خانواده آمار نشان می دهد در بی بی سی مرلین آمد. بازیگری همراه با بردلی جیمز، کالین مورگان، کتی مک گراث، ریچارد ویلسون و سر آنتونی استوارت، او شده است با انتقادات بسیاری را برای تجسم خود را از Guinevere ستایش، آن را به عنوان مجموعه نور های مختلف را به یک شخصیت های معمولا نه typecast و عمق عاطفی و شور می توانید ببینید که او نقش گوئن او را به عنوان یک بازیگر جدی در انگلستان به حالت جامد در میآید.