انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تلفن Galaxy J سامسونگ معرفی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلفن Galaxy J سامسونگ معرفی شد 1 Galaxy J


چند روز پیش بروشور محصولات جدیدی که قرار است از طریق شبکه مخابراتی NTT Docomo عرضه شوند، به بیرون درز کرد و اطلاعاتی دردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رابطه با تلفن جدید سامسونگ با نام Galaxy J فاش شد. حال امروز سامسونگ و این شبکه مخابراتی ژاپنی رسما از تلفن جدید گلکسی J رونمایی کردند.

Galaxy J با نام مدل SC-02F فعلا فقط برای بازار ژاپن عرضه می‌شود، اما ممکن است سامسونگ نیز همچون اچ‌تی‌سی کمی بعد این محصول را با نامی متفاوت، وارد بازار جهانی کند.
Galaxy J از سیستم عامل اندروید 4.3 و یک صفحه نمایش 5 اینچ از نوع Super AMOLED HD بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این تلفن می‌توان به پردازنده 4 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتز Snapdragon 800، حافظه رم 3 گیگابایت و پشتیبانی از شبکه مخابراتی Xi LTE اشاره کرد که سرعت انتقال اطلاعات را تا 150 مگابیت در ثانیه مسیر می‌کند. این تلفن همچنین از دوربین اصلی 13 مگاپیکسل در پشت و دوربین 2 مگاپیکسل در جلو، برخوردار است.
از نظر ظاهری Galaxy J کاملا شبیه به گلکسی اس 4 است با این تفاوت که این تلفن در رنگ‌بندی شاد و جذاب شامل صورتی، سفید و آبی عرضه خواهد شد. تفاوتی که در طراحی این تلفن نسبت به اس 4 قابل مشاهده است، یکسان بودن رنگ دکمه فیزیکی Home با بدنه پشتی دستگاه است.
تلفن گلکسی جی سامسونگ از یک باتری 2600 میلی آمپرساعتی بهره برده و از درگاه microSD و NFC نیز پشتیبانی می‌کند.