انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: راه‌آهن در نيم‌فصل دوم ساختار را تغيير مي‌دهد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
راه‌آهن در نيم‌فصل دوم ساختار را تغيير مي‌دهد 1
منصور ابراهيم زاده سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن سورينت در حالي که روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي راه‌آهن و استقلال اهواز حاضر نشده بود پس از شکست اين تيم مقابل استقلال خوزستان هم در کنفرانس حاضر نبود که با اعتراض خبرنگاران روبه‌رو شد.

به گزارش فارس، کريم قنبري مربي راه‌آهن سورينت درباره شکست 3 بر 2 مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: با توجه به اينکه دو تيم در جدول وضعيت خوبي نداشتند نمي‌خواستند که هيچکدام بازنده باشند. ما بازي را خوب شروع کرديم و در نيمه اول عملکرد خوبي داشتيم يک گل دريافت کرديم و بلافاصله پس از آن توانستيم به گل تساوي برسيم و مي‌توانستيم پيروز شويم.

وي ادامه داد: در نيمه دوم پس از اينکه گل دوم را دريافت کرديم تمرکز خود را از دست داديم و پس از گل سوم، گل دوم خودمان را به ثمر رسانديم اما متأسفانه نتوانستيم جبران کنيم اين برد را به اهوازي‌ها تبريک مي‌گويم آنها تيم خوبي دارند.

مربي راه‌آهن سورينت با اشاره به اشتباهات داوري گفت: اشتباهات داوري در مجموع نيم‌فصل اول باعث شد تا تيم ما به بحران برود مطمئن باشيد که در نيم‌فصل دوم ساختار تيم تغيير خواهد کرد و با آوردن بازيکنان جوان قطعاً شاهد تغييراتي در تيم خواهيم بود.

قنبري در مورد وضعيت فوتبال ايران تصريح کرد: فوتبال ما دچار نوسان زيادي است بايد به مربيان اعتماد به نفس بيشتر داد آنها اعتماد بيشتري داشته باشند ما بازيکنان جوان و آينده‌دار زيادي داريم اما متأسفانه در فوتبال ما بازيکنان مانند گذشته متعلق به يک تيم نيستند و با تغيير هر سرمربي بازيکن نيز تغيير مي‌کند واين براي فوتبال ما بسيار بد است.
به من چه!