انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: 10 رکورد جالب گینس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شکستن بیشترین کاسه با یک انگشت در یک دقیقه
آقای فن ویپنگ ( Fan Weipeng ) از چین،۱۰۲ کاسه را در یک برنامه تلویزیونی به نام ( Lo Show Dei Record ) در میلان ( Milan ) ایتالیا با یک انگشت در یک دقیقه در ۱۱ آوریل ۲۰۰۹ شکست و این رکورد را از آن خود کرد.
10 رکورد جالب گینس 1
بلندترین آروغ جهان – مرد
بلندترین آروغ یک مرد در جهان ۱۰۹٫۹ دسیبل می باشد که پل هان ( Paul Hunn )  بریتانیایی در ( Butlins ) در شهر بوگنور ریجز ( Bognor Regis ) در ۲۳ آگوست ۲۰۰۹ آن را به دست آورد.
10 رکورد جالب گینس 1
درازترین زبان جهان (زن)
شانل تیپر ( Chanel Tapper ) دختر دانش آموز اهل کالیفرنیای آمریکا، با زبانی به درازای ۹٫۷۵ سانتی متر دارای درازترین زبان در جهان می باشد.
10 رکورد جالب گینس 1
بیشترین سوراخ روی بدن در یک جلسه
تایسون تورک ( Tyson Turk ) و کریس الیوت ( Chris Elliot ) از استودیو مد بدن تایسون تورک ( Tyson Turk Body Mod Studio ) ، توانستند در مدت ۷ ساعت و ۴۶ دقیقه ، ۳۹۰۰ سوراخ روی بدن ایجاد کنند.آن ها این کار را در شهر آیروینگ ( Irving ) در ایالت تگزاس ( Texas ) آمریکا در روز ۹ ژولای ۲۰۱۱ انجام دادند.
10 رکورد جالب گینس 1
سنگین ورزن ترین زن زنده جهان
پائولین پاتر ( Pauline Potter ) زن ۴۷ ساله آمریکایی از ساکرامنتو ( Sacramento ) ایالت کالیفرنیا ( California ) با ۲۶۱٫۷ کیلوگرم هم اکنون چاق ترین زن جهان می باشد.
وی می گوید:دلیل اینکه با رکوردهای جهانی گینس برای ثبت رکوردش تماس گرفته این است که شاید متخصصی داستان زندگی وی را خوانده و در کم کردن وزنش به او کمک کند.
همچنین امیدوار است تا کسب این رکورد کمکی در جهت یک زندگی سالم برایش باشد.
10 رکورد جالب گینس 1
درازترین ناخن های انگشت یک مرد
آقای ملوین بوث ( Melvin Boothe ) دارنده درازترین ناخن های انگشت یک جفت دست بود.هنگامی که در ۳۰ می ۲۰۰۹  ناخن های وی در شهر تروی ( Troy ) ایالت میشیگان ( Michigan ) آمریکا اندازه گیری شد،درازای آنها ۹ متر و ۵۸ سانتی متر بود. ملوین در دسامبر ۲۰۰۹ در گذشت.
10 رکورد جالب گینس 1
بزرگ‌ترین پیچ گوشتی جهان
بزرگترین پیچ گوشتی جهان متعلق به توماس بلک‌تورن ( Thomas Blackthorne ) از بریتانیا می باشد که دسته آکریلیکی آن دارای ۱۹٫۵ سانتی متر پهنا و ۵۰ سانتی متر درازا می باشد.همچنین میله فولادی آن دارای ۲۵ میلیمتر ضخامت و تا ۵۱ سانتی متر نیز جلو می‌رود.درازای نهایی آن ۱۰۱ سانتی متر می باشد.
10 رکورد جالب گینس 1
بزرگ‌ترین تخم جهان
بزرگترین تخم یک پرنده زنده را یک شترمرغ در مزرعه ای متعلق به کرستین و گونار سالین ( Kerstin and Gunnar Sahlin ) از شهر  بورلنیه ( Borlänge ) سوئد، در ۱۷ می ۲۰۰۸ گذاشت که وزن آن به ۲٫۵۸۹ کیلو گرم می رسد.
10 رکورد جالب گینس 1
سنگین‌ترین موتورسیکلت جهان
سنگین‌ترین موتورسیکلت جهان هازر بایک اشمید ( Harzer Bike Schmiede ) نام دارد که به دست تیلو و ولفرد نیبل ( Tilo and Wilfried Niebel ) از آلمان ساخته شد و هنگامی که در ۲۳ نوامبر ۲۰۰۷ وزن شد،۴٫۷۴۹ تن بود.
10 رکورد جالب گینس 1
سنگین‌ترین لیموزین جهان
سنگین‌ترین لیموزین جهان با نام سوارکار نیمه شب ( Midnight Rider ) نام دارد که ۲۲۹۳۳ کیلوگرم وزن ۲۱٫۳ درازا و ۴٫۱ متر بلندای آن می باشد.
این لیموزین را مایکل ماچادو ( Michael Machado ) و پاملا بارسولمیو ( Pamela Bartholemew ) از کالیفرنیا آمریکا ساخته و در ۳ سپتامبر ۲۰۰۴ شروع به کار کرد.
10 رکورد جالب گینس 1