انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جزئیات و تصاویر لو رفته از حمله به ماشین روحانی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جزئیات و تصاویر لو رفته از حمله به ماشین روحانی 1ه گزارش جام نیوز؛
اطلاعیه دفتر رئیس جمهور مانع از آن نشد که دوستداران دولت تدبیر و امید برای استقبال به فرودگاه مهر آباد نیایند. اما در کنار طرفداران رئیس جمهور تعدادی از مخالفان دولت نیز تجمع کردند و با شعارهای افراطی و بعضا حرکاتی اهانت آمیز صحنه هایی را خلق کردند که سوژه شبکه های اجتماعی شد.آنچه می خوانید روایت ها و تصاویری است که از این مراسم از سوی حاضران در فیس بوک منتشر شده است:
 
صد ها نفر از ایرانیان با گل و سرود و لبخند به استقبال حسن روحانی در فرودگاه مهر آباد رفتند. از ساعات ابتدایی صبح روز شنبه 6 مهر صد ها نفر از شهروندان با حضور در فرودگاه مهرآباد منتظر ورود رئیس جمهور به کشور بودند. در میان جمعیت پلاکارد های که روی آن شعار هایی در حمایت از رئیس جمهور منتخب و دفاع از صلح در دست داشتند. سرود های یار دبستانی، ای ایران و سر اومد زمستان در مراسم خوانده شد.

شعار هایی که مردم در این مراسم سر دادند:

خامنه ای زنده باد / روحانی پاینده باد

هاشمی زنده باد / روحانی پاینده باد

اصلاحات زنده باد / روحانی پاینده باد

خاتمی زنده باد / روحانی پاینده

دکتر ظریف تشکر تشکر

روحانی مچکریم روحانی مچکریم

در بهار آزادی جای شهدا خالیست

حمایت از روحانی/ فرمان رهبر ماست

برادر سپاهی / تشکر تشکر

نیروی انتظامی / تشکر تشکرجزئیات و تصاویر لو رفته از حمله به ماشین روحانی 1هر چقدر به زمان ورود روحانی به فرودگاه نزدیک تر می شدیم، بر تعداد استقبال کنندگان افزوده می شد. در این میان حضور افرادی که از استان های گیلان، سمنان، خراسان جنوبی، اردبیل، خوزستان و.. آمده بودند، جالب توجه بود. بر روی یکی از پلاکارد ها شعار "آری به صلح نه به جنگ" به چشم می خورد.جزئیات و تصاویر لو رفته از حمله به ماشین روحانی 1در حالی که ساعت 12 ظهر جمعیت به 2-3 هزار نفر می رسید. درمقابل جمعیت حدود 30-40 نفر از مخالفان لباس شخصی با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دادند. همچنین پلاکاردهایی درمخالفت با رابطه آمریکا در دست داشتند. البته نیروی انتظامی با اتخاذ تدابیری اجازه ایجاد تنش به این افراد اندک را در ابتدای برنامه نداد. این افراد لباس شخصی در وسط خیابان قصد برگزاری نماز جماعت داشتند. نکته قابل توجه دراین میان ن بود که "قبله" را درست انتخاب نکرده بودند.
 جزئیات و تصاویر لو رفته از حمله به ماشین روحانی 1عد از گذشت ساعاتی حسن روحانی سوار بر خودروی خود به میان جمعیت استقبال کننده آمد. رییس جمهور بر روی خودرو برای استقبال کنندگان که شعار "درود بر روحانی" می دادند، دست تکان داد. در این میان متاسفانه تعدادی از افراد لباس شخصی اقدام به پرتاب کفش و مهر نماز به سمت رئیس جمهور کردند که البته با مخالفت مردم مواجه شدند. در این میان درگیری های مختصری هم بین مردم و لباس شخصی ها به وجود آمد. این جریان دقایقی بعد از خروج رئیس جمهور از فرودگاه نیز ادامه داشت، مردم شعار "درود بر روحانی" می دادند و لباس شخصی ها "مرگ بر امریکا "می گفتند.جزئیات و تصاویر لو رفته از حمله به ماشین روحانی 1کات جالب:
1- در میان مخالفان حتی یک زن هم دیده نمی شد. در حالی که در مقابل، نیمی از حامیان حسن روحانی را زنان تشکیل می دادند.

2- همان 30 -40 مخالف همه جوانان 20 تا 25 سال با تیپ مشترک یعنی پیراهن روی شلوار، موهای کوتاه، ریش های نا منظم و.. اما موافقان روحانی از همه مدل تیپ و سنی بودند. مردان شیش تیغ کرده در کنار مردان ریش بلند و ریش انکادر کرده. زنان چادری در کنار دخترانی که مانتو های رنگ شاد پوشیده بودند.جزئیات و تصاویر لو رفته از حمله به ماشین روحانی 13- 30-40 نفر سازماندهی شده بودند. اما این طرف زیاد سازماندهی نداشت. می شد جمعیت بیشتری به استقبال بیاید. اگر سازماندهی بهتری بود.

4- شعار های آن 30-40 نفر در میان شعار های اکثریت مردم گم شد. تنها برای چند لحظه جلوی ماشین روحانی را گرفتند. که محافظان روحانی هم برخورد لازم را کردند. آخرش به یک لنگه کفش ختم شد.

5- بااین اوصاف این بزرگ نمایی رسانه ای که در مورد لنگه کفش و حمله و این چیزا می شود را من درک نمی کنم. بهتر بود روی اون هزار نفری که با لبخند و شادی و شعار صلح آمده بودند بیشتر کار می شد در رسانه هاجزئیات و تصاویر لو رفته از حمله به ماشین روحانی 1
مرسی ولی تکراری☺☺☺☺☺☺☺☺