انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ارائه نسخه خاص هوندا سیویک کوپه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مجله ماشین - «هوندا» از تولید نسخه خاص سیویک کوپه si خبر داد و اعلام کرد، آن را ماه آینده در نمایشگاه sema در معرض دید عموم قرار می دهد.
مسئولین «هوندا» در مورد علت انتخاب سیویک کوپه به عنوان مدل پایه این پروژه می گویند: "این ماشین یکی از بهترین تولیدات ما بوده و همچنین در دهه های 1980 و 1990 بسیار مورد توجه تیونرها قرار داشته است. هر چند علت اصلی چنین انتخابی، قیمت ارزان مدل مورد بحث بوده که به نوعی، متضمن ثبت آمار رضایت بخش فروش آن خواهد بود."ارائه نسخه خاص هوندا سیویک کوپه 1با اینکه تا لحظه تهیه این خبر، تصویری از نمای جلو یا جانبی این ماشین منتشر نشده ولی باید گفت، این مدل در مقایسه با مدل پایه، دارای سپر عضلانی و بال بزرگ تر بوده و از شاخصه هایی نظیر: طراحی فانتزی چراغ ها و دیفیوزر عقب سود می برد. مابقی بخش های مربوط به طراحی (خطوط بدنه، رکاب ها، درها و...) همانند مدل پایه هستند و تغییر نکرده اند.
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، پیش بینی می شود، زیر درپوش موتور این ماشین، یک پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر خطی با قدرت و گشتاور 201 اسب بخار و 230 نیوتن متر قرار داشته باشد و نیرو را به وسیله گیربکس 6 سرعته غیر اتوماتیک، به چرخ های جلو منتقل کند. همچنین، حداکثر سرعت این ماشین، برابر با 214 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.