انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سامسونگ در تدارک ساخت نسخه mini برای تلفن ضد آب Galaxy S4 Activ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سامسونگ قبل تابستان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلفن هوشمند و ضد آب Galaxy S4 Active  را معرفی کرد و به نظر می رسد قصد دارد مثل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Galaxy S4 اصلی  نسخه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کوچک تر یا همان mini  آن را هم تولید کند.
این تلفن هم مانند Galaxy S4 mini فقط از ابعاد کم ندارد و داری مشخصات سخت افزاری ضعیف تری هم هست؛ یعنی رم کمتر، رزولوشن پایین تر و پردازنده دو هسته ای و چیزهای دیگر.

بر اساس ورودی های یافته شده در بنچمارک GFXBench مدل GT-I8580 یک پردازنده دو هسته ای با بسامد ۱.۲ گیگاهرتز دارد. نمایشگر آن ۴.۶۵ اینچ با رزولوشن معمولی ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل است. یک گیگابایت رم و گرافیک آدرنو ۳۰۵ در کنار دو دوربین ۵ و ۰.۳ مگاپیکسلی هم باقی مشخصات این تلفن ضد آب را تشکسل می دهند.

همه این مشخصات خیلی از برادر بزرگتر فاصله دارند و شاید فقط اگر یک شناگرِ کم بودجه باشید به سراغ خریدن چنین دستگاهی می روید؛ آن هم اگر علاقه به شنا با تلفن هوشمند داشته باشید.

نظر شما درباره این تلفن ضد آب و ضد گرد و غبار چیست؟ اصولاً چقدر چنین قابلیتی برای یک تلفن هوشمند اهمیت دارد؟
سامسونگ در تدارک ساخت نسخه mini برای تلفن ضد آب Galaxy S4 Activ 1
دارمشDodgyDodgyDodgyDodgy
(29-10-2013، 19:58)امیرحسین خفن نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
دارمشDodgyDodgyDodgyDodgy
این نسخه مینی هست