انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تفاوت‌های اساسی دو گوشی خمیده ال جی و سامسونگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
همانطور که امروز گفتیم ال جی گوشی خمیده خود را معرفی کرد و نام دومین کمپانی گوشی‌سازی را گرفت که گوشی با صفحه نمایش خمیده را به دنیا معرفی کرده است، اولین کمپانی سامسونگ بود که این کار را انجام داد و یک گوشی خمیده شبیه نوت 3 باصفحه نمایش خمیده را معرفی کرد.
 
در این مطلب تفاوت این دو گوشی را با هم خواهیم گفت:
 
1 - یکی از تفاوت‌های این دو گوشی این است که گوشی خمیده سامسونگ در جهت عرض خمیدگی دارد در حالی که گوشی ال جی این خمیدگی را در جهت طول دارد. به نظر شما کدام شکل خمیدگی بهتر است و کدامیک برای کاربر راحتی بیشتری را در استفاده به همراه خواهد داشت؟ در ضمن کدام خمیدگی باعث می‌شود که اپلیکیشن‌های متفاوتی برای گوشی خمیده راحت تر ارائه شوند؟
 
2 – وزن گوشی سامسونگ از گوشی ال جی کمتر است، گوشی سامسونگ 154 گرم و گوشی ال جی 177 گرم است.
 
3 – اندازه صفحه نمایش: گوشی ال جی صفحه نمایشی 6 اینچی  و گوشی سامسونگ صفحه نمایش 5.7 اینچی دارد.
 
4 – کیفیت صفحه نمایش: Galaxy Round سامسونگ صفحه نمایشی با کیفیت فول اچ دی و G Flex ال جی صفحه نمایشی با کیفیت اچ دی دارد.
 
5 – رم گوشی سامسونگ 3 گیگابایت و رم گوشی ال جی 2 گیگابایت است، بنابراین در گوشی سامسونگ در قسمت تسک منیجر سرعت بیشتری را خواهیم دید.
 
6 – گوشی سامسونگ مجهز به پورت اینفرارد است اما گوشی ال جی این پورت را ندارد بنابراین در این گوشی خبری از استفاده از گوشی هب عنوان کنترل تلوییون نیست.
 
7 – مهمترین تفاوتی که این دو گوشی دارند این است که ال جی اعلام کرده گوشی G Flex در پشت خود به یک ویژگی خاص به نام self-healing دارد که دقیقا مانند تکنولوژی Wolverine  در فیلم X-Men است. ال جی می‌گوید که با کمک این ویژگی اگر خطی کوچک در پشت گوشی بیافتد این فیلم به صورت خودکار در مدت چند دقیقه این خط را ترمیم خواهد کرد. این ویژگی کمی بحث برانگیز است و کمی سخت است تا گوشی را ندیده‌ایم و عملکرد این ویژگی را ندیدیم بتوانیم در مورد آن نظری بدهیم، نظر شما در این مورد چیست؟
 
تفاوت‌های اساسی دو گوشی خمیده ال جی و سامسونگ 1