انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آغاز فروش سدان هیوندای جنسیس جدید در اروپا از سال 2014
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هیوندای قصد دارد به عنوان جزئی از برنامه رقابت با برندهای لوکسی مانند ب ام و، مرسدس بنز و آئودی، سدان بزرگ جنسیس جدید خود را از سال 2014 در اروپا به فروش برساند.

این خودروساز کره جنوبی اظهار داشته جنسیس اولین سدان پرمیومی خواهد بود که در اروپا عرضه می کند. هیوندای در بیانیه ای اعلام کرده است قصد دارد در رقابت با برندهای اروپایی ثبت شده پیروز شود.آغاز فروش سدان هیوندای جنسیس جدید در اروپا از سال 2014 1این خودروساز اظهار داشته که انتظار دارد جنسیس نقش مهمی در ارتقای اعتبار این برند داشته باشد. هیوندای اخیرا جزئیات سدان جنسیس جدید را منتشر کرده است. هیوندای قصد دارد جنسیس جدید را ماه نوامبر در کره جنوبی عرضه کند و فروش بیش تر این خودرو در ایالات متحده و دیگر کشورها در سال 2014 خواهد بود.

هیوندای در حال حاضر هیچ خودروی پرمیومی در اروپا عرضه نمی کند. هیوندای، ایالات متحده و کره جنوبی را به عنوان بازارهای اصلی جنسیس در نظر دارد.

هیوندای و کیا موفق شدند با عرضه خودروهای ارزان شیک و گارانتی های سخاوتمندانه، در سال 2012 سهم بازار مشترک خود را تقریبا دوبرابر کرده و به 6.1 درصد برسانند. در حالی که هیوندای–کیا در نه ماهه نخست سال 2013 با افت فروش 0.7 درصدی مواجه شد باز هم عملکردی بهتر از بازار کلی دارد که افت 4 درصدی داشته است.