انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جدید ترین ماشین های روز دنیا !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1



GTI جدید بنزین موتور تزریق مستقیم توربوشارژ (TSI) با 162 کیلو وات / 220 PS طراحی شده است. برای اولین بار در تاریخ از آیکون خودرو ورزش، عملکرد GTI ویژه عرضه خواهد شد. در این نسخه، حداکثر قدرت موتور به 169 کیلو وات / 230 PS را افزایش داد. هر دو نسخه های GTI توسعه حداکثر گشتاور 350 نیوتن متر است.GTI استاندارد شتاب 100 کیلومتر / ساعت در 6.5 ثانیه و سرعت بالا از 246 کیلومتر / ساعت می رسد.عملکرد GTI به یک سرعت بالا از 250 کیلومتر / ساعت و تنها 6.4 ثانیه با حداکثر سرعت دویدن به 100 کیلومتر / ساعت می رسد.
هر دو نسخه GTI با توقف سیستم شروع مجهز، اتحادیه اروپا-6 استاندارد تولید گازهای گلخانه ای است که طول می کشد اثر در سال 2014 به انجام برسانند و - با یک جعبه دنده 6 سرعته - آنها کم DIN ارزش مصرف سوخت از 6.0 کیلومتر L/100 (رسیدن به گاز CO2: 139 گرم / کیلومتر). این به این معنی است که گلف GTI ارائه می دهد 18 درصد بهبود در اقتصاد سوخت نسبت به مدل قبلی است. با استفاده از اختیاری 6 سرعته DSG، دو اتومبیل GTI در مصرف 6.4 و 6.5 L/100 بود (معادل 148 و 150 گرم / کیلومتر CO2).
شخصیت ورزشی VW گلف GTI شده callipers سنتی قرمز رنگ ترمز، دو tailpipes کروم و تعلیق ورزشی منعکس شده است.بیرونی از خودرو ورزش جمع و جور نیز نمرات با 17 اینچ "بروکلین" چرخ GTI و 225/45 لاستیک سایز، سمت ویژه آستانه، منتشر و دودی چراغ چراغ های عقب (از جمله چراغ روشنایی پلاک).
برجسته تجسمی در داخل کشور، کرسی های بالای ورزش در الگوی یکجور پارچه پشمی شطرنجی ("کلارک")، یک roofliner سیاه و سفید و روشنایی محیط قرمز.
خودروها نیز ارائه می دهد ویژگی های GTI ورزشی مانند فرمان ورزشی، دنده GTI گرفتن تغییر و خوشه ابزار، نوار خاص تر و تمیز و پدال های فولاد ضد زنگ و پشتیبانی پا.
فولکس واگن اطمینان ترکیب بهینه از ایمنی و راحتی در GTI گلف. مشتریان می توانند از بدن استاندارد رنگ "گردباد سرخ"، "سیاه" و "سفید خالص" را انتخاب کنید. در آلمان،

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
در قلب طراحی LANCIA Ypsilon در رویکرد اصلی به "حق بیمه" مفهوم ماشین است که باز تعریف معنای کلمه "لوکس"، جذاب کسانی که به دنبال اصالت و شخصیت، کسانی که که عاشق تکنولوژی و ظرافت، و کسانی که تحسین کیفیت و نوآوری است. با Ypsilon LANCIA، لوکس چیزی منحصر به فرد است که باعث احساس می شود، لذت بردن از "داشتن" اما بدون نمایش پرمدعا، در هر منطقه جستجو برای منحصر به فرد، شخصیت واقعی فرد بدون اجازه می دهد خود را به می شود تحت تأثیر بیانیه دیگران قضاوت.
بیش از یک و نیم میلیون وسیله نقلیه در حال حاضر در جاده ها - های LANCIA Ypsilon جدید، که در بازار از ماه ژوئن در بازارهای مهم اروپایی و از ماه سپتامبر در بریتانیا و ایرلند با نام تجاری کرایسلر، سری چهارم مدل موفق است - در سال 1985 به دنیا آمد هنگامی که Y10 عرضه در ژنو موتور نمایش. این گل سرسبد مینیاتور با سبک و محتوا ویژگی های قبل از هرگز دیده می شود بر روی یک ماشین اقتصاد روز بود، از مارک که روح پیشرو بود که به همراه مدل تا به امروز. زیبا، نخبگان، با شخصیتی قوی است که تقویت مفهوم "لوکس سفارشی": این به نوبه خود LANCIA Y در سال 1996 بود. از این رو ما در سال 2003 هنگامی که وارد نسل سوم، LANCIA Ypsilon، به جهان از شهرستان ماشین فن آوری و "کلاس" تا پس از آن به طور انحصاری برای مدل در بخش های بالاتر می باشد به ارمغان آورد.
در حال حاضر باتوم توسط Ypsilon جدید، که به تایید آن است که "شهر اتومبیل مد" برتری همتراز که به جذابیت با شخصیت خود را، به سبک پیچیده و طبقه غیر متعارف ادامه گرفته شده است، اما آن را تبدیل به بیشتر رشد کرده و بالغ، با درخواست تجدید نظر گسترده تر است. و در زیر این قسمت بیرونی جلا تحمل معتبر "ساخته شده در ایتالیا" برچسب نهفته است همه مواد مخدر از یک ماشین که دارای برش لبه تکنولوژی که اخیرا توسط چهار جایزه داده شده در مناسبت "موتور بین المللی سال" رقابت اشاره کرد.
موتور ابتکاری بیش از موتورهای رقبای در همه گروهها که در آن به رقابت سرآمد و از آن به عنوان "موتور بین المللی سال 2011" منصوب شده است. همراه با هوا دوقلو، تعالی خودر با موتور جدید LANCIA Ypsilon زیر سیستم های سازگار با محیط زیست ملتجت II الکترونیکی شروع و توقف، و ویژگی های منحصر به فرد در این دسته مانند نام تجاری جدید "آبی و من TOMTOM LIVE" و "سوخت هوشمند" سیستم "، در علاوه بر این به ابتکاری نو در نسل دوم پارکینگ سحر و جادو، چراغهای جلو بی زنون و چراغ های LED دم.
ایتالیایی "5 درب" تصفیه و نوآورانه با نگاه نوعی از "درب" 3، Ypsilon جدید یک ماشین بسیار جمع و جور است، به طوری که آن را در بخش "B" باقی می ماند اما با استانداردهای بالای roominess و آسایش : هر چند فقط 384 سانتی متر طول، 167 سانتی متر عرض و 152 سانتی متر ارتفاع، با یک فاصله بین محور جلو و محور عقب اتومبیل بر حسب اینچ 239 سانتی متر، LANCIA Ypsilon جدید می تواند تا پنج نفر را در خود جای بالا و در رابطه به اندازه آن است، یکی از بزرگ ترین چکمه در بخش خود و یکی از بهترین ها در کلاس در شرایط اتاق مسافر است. بدون افزایش اندازه منطقه مسافربری عقب، دسترسی عالی و آسایش شده اند با استفاده از "کرسی های باریک"، یک فن آوری برای اولین بار توسط ماشین گروه فیات در اینجا استفاده می شود به دست آورد.
در این راه Ypsilon جدید همچنان سلطه خود را از رده کلیدی ماشین شهر در پاسخ هر دو به روند بازار های اخیر که در آن "5 درب" بازار نشان دهنده دو سوم از بخش B، و به نیازهای یک هدف گسترده تر از آن رسیده است تا به حال، از جمله مردان جوان و خانواده های جوان است. این دقیقا در مورد کیفیت، راحتی و قابلیت استفاده از فضای داخلی که ماشین جدید مصمم است تا تمام تفاوت. داخل هاپ و شما از مواد تصفیه شده و ترکیب رنگ، توجه به جزئیات و گزینه های متعددی برای سفارشی سازی آگاه می شوند.
در زمان راه اندازی، محدوده بیش از 600 customisations که ممکن است ایجاد شده توسط متقابل 3 تطبیق مشخصات داخلی تر و تمیز (نقره، طلا و پلاتین)، طراحی شده برای ارائه به مشتری ارزش محصول بالا، 16 liveries زیبا که از آن 4 می باشد ارائه می گردد دو تن، 6 طرمس اثاثه یا لوازم داخلی مختلف، 3 نوع آلیاژ چرخ و 3 موتور: (69 HP 1.2 آتش EVO II و 85 اسب بخار 0.9 TwinAir، دومی نیز با DFN گیربکس نیمه اتوماتیک)، turbodiesel (95 اسب بخار 1.3 ملتجت دوم)، همه با شروع و توقف فن آوری به عنوان استاندارد مجهز شده است. پس از آن نیز 1.2 آتش EVO II موتور دوگانه سوز (بنزین و گاز مایع) در دسترس خواهد بود. توجه داشته باشید که تعداد زیادی از تجهیزات در زمینه ایمنی در کل محدوده استاندارد است: کنترل پایداری الکترونیکی کامل با ASR و هیل هولدر، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) با EBD، از 4 تا 6 کیسه هوا (جلو، پنجره، کیف و سمت)، علاوه بر ISOFIX فایل پیوست.
بنابراین، ماشین جدید نشان دهنده تکامل. مدل Ypsilon در از نظر فن آوری، ایمنی، راحتی و قابلیت استفاده، اما حتی پس از آن حفظ موقعیت خود را "لوکس در دسترس" را به عنوان یک لیست قیمت جذاب نشان می دهد. در جزئیات، سطح تر و تمیز نقره ای فراهم می کند درب باز کنترل از راه دور، ارتفاع و فرمان برسد قابل تنظیم، برقی جلو پنجره ها، 50/50 تقسیم صندلی عقب، ارتفاع قابل تنظیم صندلی راننده، 15 "چرخ فولاد، فضای داخلی در پارچه های فنی با نصب الکترو جوش داده شده درز، رادیویی مجموعه ای به بالا و عقب پنجره گرم در شرایط ایمنی، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) با EBD، ESP کامل با ASR و هیل هولدر، جلو و سمت کیسه هوا، و همچنین فایل پیوست در Isofix استاندارد ارائه شده است. علاوه بر این بزرگ مقدار تجهیزات، نسخه طلا می افزاید: کنترل آب و هوا کتابچه راهنمای کاربر، رادیو با سی دی و MP3 پلیر، درب آینه های قابل تنظیم الکتریکی، فرمان چرخ و چرم کمرنگ اهرم دنده گتر، Castiglio اثاثه یا لوازم داخلی و راحت بسته در نهایت، سطح پلاتین تر و تمیز می دهد اضافه شده پنجره های عقب برقی، چراغ مه، 15 "آلیاژ چرخ، موانع سر صندلی عقب و اثاثه یا لوازم داخلی چرمی.
علاوه بر این، برای کسانی که مشتاق به سفارشی LANCIA Ypsilon جدید خود را و آن را واقعا منحصر به فرد، یک طیف گسترده ای از لوازم جانبی با کیفیت بالا و خوب در دسترس است. نه تنها لوازم جانبی ارائه سبک بزرگ و توجه دقیق به جزئیات، اما آنها نیز به زیبایی با ماشین، خط با سبک LANCIA بی تردید و در تطابق کامل با ویژگی های فنی، سبک و مکانیکی خودرو جدید. از منحصر به فرد 16 "آلیاژ چرخ، دامن جانبی و چراغهای جلو رنگی به یک صفحه ضربه ی سیاه و سفید با آرم،" آبی روشن و من-TOMTOM فعال "و بستههای لوازم جانبی.
LANCIA Ypsilon جدید مناظر خود را در تبدیل شدن به جایگزین "حق بیمه" ماشین شهر در اروپا، آن را به عنوان یک مشتری خواستار که دوست را به ایستادگی کردن از جمعیت، اما که او نیز در همان زمان، می خواهد یک ماشین است که لذت بخش و راحت برای استفاده روزمره. بدون فراموش کردن که امروزه محصول خود را نه تنها عنصر "حق بیمه" برای enticing بافندگی یک مشتری بالقوه. به همین دلیل نام تجاری است تا با خرید و فروش های مهم جدید و طرح های پیشنهادی پس از فروش به تهیه کردن به خواسته ها، نیازها، سلیقه ها و آرمان های بسیاری از مشتریان مختلف آمده است. به عنوان مثال؟ ضمانت نامه ها ابداع شده توسط FGA سرمایه، یک شرکت متخصص سرمایه گذاری در بخش خودرو. پوشش کامل برای اجزای خودرو: مدت زمان را تا 96 ماه، مسافت پیموده شده نامحدود و مطالب چه خبر هیجان انگیز در مورد این راه حل است. و مشخصه حتی خلاقانه تر در بازار همان سطح از پوشش برای کل مدت زمان انتخاب شده برای وام است.
عناصر که به یاد گذشته استادانه در یک ورید مدرن دوباره. این سبک اصلی LANCIA Ypsilon جدید است که یک بار دیگر نشان می دهد چابک، شخصیت های غیر متعارف خود را، که در آن ظرافت و پالایش به ارث رسیده از اجداد دور آن دوباره، با استقبال لقاح متقابل جدید و یا تحکیم راه حل های که به هیچ وجه آشکار است.
در حالی که بیرونی خودرو دودی سبک جذاب، در داخل فراهم می کند محل مناسبی برای ظرافت و نوآوری برای پیوستن به نیروهای: از یک سو توجه دقیق به ساخت در اثاثه یا لوازم داخلی، که همواره اتومبیل LANCIA جدا از رقابت وجود دارد، و سپس است که استفاده از راه حل های طراحی بسیار پیشرفته وجود دارد. این اتحادیه بین ظرافت و نوآوری تولید کلاس LANCIA بی تردید که، مانند بهترین محصولات لوکس ایتالیایی، ترکیبی از سبک بی نظیر با تکنولوژی برش لبه. و این دقیقا ویژگی های سبک ایتالیایی که تبدیل یک محصول "ساخته شده در ایتالیا" را به چیزی منحصر به فرد است. این است که به عنوان واقعی برای مد و مد لوازم جانبی آن را به عنوان یک ماشین موفق. در واقع، موفقیت یک خودرو نتیجه یک شرط بندی برنده است، فلش از شهود سبک با میانجیگری پژوهش در گرایش های جدید در سلیقه، نیازهای مشتری در حال ظهور و در پیش بینی های مربوط به روند بازار و مدل های رقیب است. زمان: بنابراین، آن را از دستور سخت است که توسط قاضی شدید ترین آزمایش سرچشمه می گیرد.
هر چند آن را جمع و جور است، LANCIA بدنه خودرو Ypsilon جدید ورزش یک نگاه ساده: این زمان نسبت وزن و گرافیک "بازی" متفاوت، توزیع آنها با این وجود بیش از ابعاد بسیار شبیه به Ypsilon قبلی. در واقع، در مقایسه با مدل قبلی، اگر چه فاصله بین محور جلو و محور عقب اتومبیل بر حسب اینچ تقریبا یکسان است، تفاوت های طراحی وجود دارد: شیشه جلو اتومبیل است بیشتر به جلو در حالی که جلو طرح ریزی شده است به منظور افزایش عقب، ارائه یک بوت بزرگ تر کاهش می یابد. تاریخ و زمان آخرین اما نه کم، مهم تصمیم به پنج درب در نظر گرفته شد. در پایان، این می افزاید: تقریبا سه سانتی متر به طول و طرمس دو سانتی متر را ارتفاع کلی، رسیدن به یک نگاه sleeker به.
حجم جلو، به خوبی متصل شده و اشاره شده است، نشان می دهد یک پنجره مشبک جدید: همانطور که در یک دگردیسی، ساقه شیشه ای حرکت می کند، استقبال از آرم و ترک اتاق را برای عناصر افقی، با راهنمایی به شکل "نیزه". از یک طرف روح و ژن غیر سازشکار LANCIA Ypsilon، از سوی دیگر، اذعان گذشته با دهه شصت / هفتاد پنجره مشبک سبک.
با طراحی منحصر به فرد است که مستقل از سایر عناصر، چراغهای ساخته شده توسط Magneti Marelli خودرو روشنایی به صورت افقی، برجسته عرض جلویی. این چراغهای بی زنون ماژول های بیضوی که به ماشین حتی تهاجمی تر و قاطع "نگاه" را گرد کرده اند. علاوه بر این، به پایان می رسد از چراغهای جلو به اندازه بال تعریف در کنار. مهمتر از این، پنجره مشبک و استوار نوعی کلاه بی لبه زنانه ومردانه، مانند درب، مشخص تقسیم افقی روشن: طراحی ماهرانه یادآور خطوط LANCIA Ardea.
سمت ورزش عناصر که در شخصیت و شخصیت خودرو اشاره، و این ها توسط سایر خطوط با احتیاط تر افست: دستگیره درب عقب پنهان شده است، به ساختار یکپارچه، در نتیجه با تاکید بر دستگیره در جلو. اثر نهایی این است که از 3 درب جمع و جور ماشین شهر با تمام راحتی از مدل 5 درب. بخش محدب درب توسط یک بخش مقعر ظریف که محو در سمت، به صورت پویا با گذاشتن علامت تولید شده مجسمه.
بازدید از طرف، در نهایت، شما توجه داشته باشید دو منحنی های فراگیر به صورت پویا: اولین حرکت از خط نوعی کلاه بی لبه زنانه ومردانه، نوردد امتداد کمر و ستون عقب. دوم، بالا رفتن از پایین ستون جلو، آثار قوس بالایی شیشه، متقاطع منحنی اول، بالا رفتن از ستون زیر، و فرود به ترسیم لبه بیرونی پنجره عقب. اثر از یک سو و جدایی بین سقف و ستون عقب مرجع آشنا به دلتای LANCIA است.
حجم کلی عقب مخروطی برای علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا بهبود یافته است، این برنامه شامل یک درب عقب اتومبیل تلفظ، گود در وسط: فضای به دست آمده با ظرفیت شماره صفحه در پایین، بالاتر از این، مجموعه ای مانند جواهر، پنجره عقب است که از پهلو مشخص است خطوط نزولی از قوس ستون و از اسپویلر بالا.
شانه از پانل سمت ظهور و تولید حجم که در حال اجرا کردن طرف درب عقب اتومبیل، ارتباط با و در آغوش چراغ دم. جانبی در پایین، یک فضای مثلثی خانه های شاخص طول میله چراغ راهنمای نور برای sidelights و، پایین، چراغ های ترمز: موقعیت خارجی خود و توسعه عمودی، معمولی Lancias های اخیر، طرح از توابع تاکید کرد.
قسمت پایین سپر باند مرکز سیاه و سفید است که تطبیق و محافظت از نور به عقب و چراغ مه شکن عقب، روشن حجم کلی.
طراحی کلی LANCIA Ypsilon جدید از همان ابتدا تصور می شد برای جدا کردن بخش های مختلف از ماشین به منظور نفع نسخه دو تن از برجسته ترین، sleekest و جذاب ترین راه ممکن است. پس از همه، رنگ به سادگی هرگز یک موضوع زیبایی شناسی برای LANCIA Ypsilon به. بر عکس، آن را بخشی جدایی ناپذیر از فلسفه محصول بر اساس ظرافت، زرق و برق، شخصیت، بازی، خلاقیت، سبک و وسیع ترین مجموعه ای از گزینه های سفارشی سازی است. و Ypsilon جدید در بدون استثنا به عنوان دامنه خود را از سایه بیرونی می ایستد نشان می دهد، وسیع ترین رده: 2 سایه، 2 رنگ سه کت، 4 فلز، 4 فام پوسته پوسته شدن فلز با اثر رنگین کمانی و 4 رنگ دو تن است.
LANCIA Ypsilon تایید و گسترش میراث پیشینیان خود، اضافه کردن ظرافت و حتی بیشتر و نوآوری. ویژگی های است که همیشه کوچک شهر اتومبیل LANCIA، مانند بدیع، اثاثه یا لوازم داخلی منحصر به فرد برای فضای داخلی متمایز کرده اند، دوباره، ترکیب طبقاتی و محتوا سلام فن آوری. مفاهیمی است که هدایت طراحی محفظه در گذشته با شکوه از نام تجاری دارد، اما با علاوه بر این از یک فن آوری تاکید قوی.
از سمت راست مرحله تخته رسم، الهام بخش برای فضای داخلی در آغوش بود. پانل ابزار توسط پانل های درب که، در پشت احاطه کرده، صندلی کاملا در آغوش گرفت.
طراحی داشبورد هدف، برجسته تضاد بین قرار دادن پارچه است که گسترش به سمت کارکنان، با قسمت فوقانی که آثار خط از شیشه جلو اتومبیل، ترسیم آن را مانند یک سالن آمفی تئاتر است. منحنی های ساخته شده از چشم انداز ایجاد یک اثر، با نقاط در پایان از داشبورد به منظور محو می چرخاند به تاکید عرض آن است.
بنابراین فضای مسافر از طریق تفریق حجم ایجاد شده و توسط سطوح توخالی که ترکیب قابلیت استفاده های مختلف عملکردی و ادراکی با اغوا زیبایی نشان داده است.
تجزیه و تحلیل اشکال، ساخت و ساز در لایه های همپوشانی قابل مشاهده است. اولین وبهلسترد، پوشش داده شده با مواد نرم به افزایش احساس آسایش و تجربه لمسی، یادآوری اشغال یک محیط داخلی، به عنوان اگر آنها به راحتی بر روی مبل خود نشسته بودند.
خطوط موجی در مکان های به آنهایی که بیشتر فنی که مشخص منافذ و کنسول مرکز عملکرد. تضاد بین عناصر توسط یک نوار باریک سیاه و سفید که به صورت عمودی کاهش در سراسر داشبورد و لینک ابزار دقیق مرکزی به جعبه دنده، دادن احساس سبکی در به پایان می رسد توسط LED های سفید برجسته مشخص شده اند. کنسول مسکن رادیو و سیستم کنترل آب و هوا یک عنصر شناور استراحت در منتشر مرکزی، در حالی که دریچه های فلزی از "اشک" را در پارچه ظهور است. در نهایت، طراحی از پانل های درب ساده و پوشاند در حالی که راحت، صندلی مهار بالا به من قرض بدهید لبه ورزشی است.
LANCIA خانواده Ypsilon را تا همیشه مترادف با سبک و لذت بردن از رانندگی بوده است. در در حال حاضر Ypsilon جدید "رشد"، افزایش ارائه خود را با علاوه بر این از تعدادی از ویژگی های مهم جدید. بارز ترین درب مسافری عقب، علاوه بر طیف وسیعی از موتورهای سازگار با محیط زیست دوستانه و قایق از ویژگی های - استاندارد و اختیاری است - طراحی شده برای بهبود راحتی در هیئت مدیره.
آخرین تحول در خانواده آتش، 69 HP 1.2 8V است استاندارد با شروع مجهز و سیستم تضمین می کند که مصرف سوخت 5 درصد کمتر و تولید گازهای گلخانه ای CO2 (115 گرم / کیلومتر مقدار ثبت شده است) نسبت به موتور حال حاضر روز توقف، افزایش به بالای بخش آن. با تشکر از به روز رسانی های مداوم و معماری انعطاف پذیر آن، این خانواده موتور نیز نقطه مرجع باقی مانده در این رده به عنوان استفاده از شیر به طور مداوم متغیر زمان بندی واحد را نشان می دهد، قادر است آن را به عنوان برای بهینه سازی زمان بندی سوپاپ (باز و بسته) در تمام موتور سرعت. در این راه مصرف سوخت است در یک طرف کاهش می یابد از گاز خروجی، یاری می recirculates در بارهای کم با ضرر و زیان کمتر پمپاژ، و از سوی دیگر افزایش عملکرد برای اطمینان از در دسترس بودن گشتاور در دور در دقیقه (102 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه) و قدرت در دور بالا ( 69 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه). چه نتایج یک موتور ارائه می دهد که بهترین انعطاف پذیری به جیره مصرف سوخت در رده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
در جشن تولد 50 خود و در مقابل افت شانگهای خودکار نمایش، Automobili لامبورگینی ارائه یک ماشین بسیار ویژه ورزش های فوق العاده با تجهیزات منحصر به فرد و فن آوری. Aventador لامبورگینی LP 720-4 50 ° Anniversario یک سری محدود و شماره 100 واحد در سراسر جهان است. هر واحد دارای نشان جعلی کامپوزیت ® با آرم 50 درجه و یک شماره سریال است.
با استفاده از خروجی آن به 720 اسب بخار، جلوی عملکرد گرا و طراحی عقب آن، رنگ خاص و منحصر به فرد تر و تمیز داخلی افزایش یافته است، این Aventador یکی از مدل های منحصر به فرد ترین همیشه در سابقه لامبورگینی تولید است.
Aventador LP 720-4 50 ° Anniversario نشان دهنده برجسته جدید از این محدوده مدل در سطح جهان موفق با فیبر کربن monocoque، به موتور دوازده سیلندر و دائم رانش تمام چرخ ها است. با استفاده از خروجی آن از 720 اسب بخار، 6.5 لیتری دوازده سیلندر در Aventador LP 720-4 50 ° Anniversario 20 اسب بخار قوی تر از V12 در حال حاضر در Aventador LP 700-4 است. این است با توجه به کالیبراسیون موتور جدید خاص است. با سریع تغییر آن انتقال بسیار ISR، مدل سالگرد شتاب از صفر تا 100 کیلومتر / ساعت در 2.9 ثانیه و سرعت بالا از 350 کیلومتر / ساعت می رسد.
جلو و fascias عقب ° مدل 50 Anniversario، دوباره طراحی شده است و علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا بیشتر بهینه سازی شده است. مصرف هوا جلو و شکاف مربوط به مبحی حرکت گازا و وا بزرگ شده و توسعه یافته، و فلپ های کوچک را به طرف. پایان عقب کاملا جدید و ویژگی های منتشر بزرگ شده و توری بافی گسترده است که بیشتر تهویه محفظه موتور را بهبود می بخشد. به طور کلی، از دست زدن به ثبات در سرعت های افراطی شده است بدون تأثیر ویژگی های کشیدن با توجه به افزایش بیش از 50 درصد در راندمان مربوط به مبحی حرکت گازا و وا در مقایسه با Aventador LP 700-4 بهینه شده است.
رنگ به تازگی توسعه یافته در 50 ° نسخه Anniversario، Giallo Maggio (زرد مه) یک ادای احترام به رنگ مورد نظر شده توسط لامبورگینی مشتریان از میورا و منابع تاسیس Automobili لامبورگینی در ماه مه سال 1963 انتخاب شده است. منحصر به فرد Giallo Maggio رنگ جدید با اثر زرق و برق شدید است و تنها در این نسخه نیز در دسترس می باشد. ساختار این رنگ زرد درخشان شامل یک لایه از ذرات شفاف و بسیار بازتابنده، که باعث Aventador واقعا جسته جسته برق زدن، به ویژه در خورشید است. جلو و عقب، و همچنین به عنوان آستانه، طراحی دو تن در Giallo Maggio و مات سیاه و سفید است که تاکید بر شکل کارآمد Aventador. تطبیق کاملا چرخ های نقاشی شده در بالا براق سیاه و سفید. به طور طبیعی، Aventador LP 720-4 50 ° Anniversario همچنین می توانید در هر رنگ قابل تصور فرد از طریق آگهی برنامه Personam دستور داده شود.
داخل Aventador LP 720-4 50 ° Anniversario در بسیار خوب، طبیعی، چرم نیمه آنیلین وبهلسترد. این چرم، طور خاص برای Aventador 50 ° Anniversario توسعه یافته است، از طریق فرآیند دباغی و رنگ آمیزی خاص که تأکید دانه کامل، نگاه طبیعی و صافی از چرم کار کرده است. رنگ های ارائه شده توسط خانه در منطقه ایتالیایی از امیلیا-Romagna لامبورگینی الهام گرفته است. بنابراین، نرو ADE (سیاه و سفید) با ترا امیلیا، سایه قهوه ای فراخوانی زمین منطقه، یک رنگ است که به بررسی موقعیت منحصر به فرد از این مدل ترکیب شده است. رنگ جایگزین Giallo بلوط، رنگ زرد مطابق خارجی و تاکید بر طبیعت ورزشی خودرو، برای درخت بلوط زرد در Sant'Agata بلونز کت در اسلحه نامگذاری شده است. برجسته ها در هر دو نسخه منحصر به فرد است که Q-Citura کوک، یک الگوی الماس به خصوص برای این مدل جشن است که برجسته ایتالیایی ساخت که در داخل کشور، از Aventador 50 ° Anniversario معرفی شده است.
در شانگهای موتور نمایش 2013 لامبورگینی نیز ارائه گالاردو LP 560-2 50 درجه Anniversario. این است که در به بیانکو Opalis سفید سوسو زننده رنگ شده، و دارای ویژگی های منحصر به فرد مانند بال عقب فیبر کربن از گالاردو Superleggera و پوشش موتور شفاف. علاوه بر ظاهر شدن در شانگهای Aventador LP 700-4 اسب سواری در بیانکو ایسیس و گالاردو LP 560-4 Spyder در در Grigio تلستو.
تمام مدل های لامبورگینی ساخته شده در سال سالگرد 2013 از ویژگی های علامت سالگرد 50th در کابین خلبان. مانند هر لامبورگینی، ساخته شده است با استفاده از ترکیبی از ساخت پیشرفته و artisanal - علامت در جعلی کامپوزیت، مواد فیبر کربن اختراع توسط لامبورگینی تولید شده است. لعاب'' 50'' آرم است و سپس با دست توسط متخصصان با تجربه استفاده شود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1



طراحی شده توسط هیوندای طراحی آمریکای شمالی، که Veloster C3 رول مفهوم بالا ارائه می دهد یک سقف بوم متمایز که باز می شود به عقب یا شیشه جلو وسیله نقلیه. هوشمندانه طراحی دو تابع سقف قابل جمع شدن قدرت همراه با درب عقب اتومبیل می دهد C3 یک شخصیت دوگانه است. در حالت تبدیل با بالا نورد، C3 یک روح آزاد برای رانندگی در امتداد بزرگراه ساحل اقیانوس آرام است. رول بالا رو به جلو، باز کردن درب عقب اتومبیل، صندلی های عقب را بریزید و C3 می رود به حالت تفریح ​​و سرگرمی - مناسب برای گشت و گذار، دوچرخه سواری و قایقرانی.
از زوما به غروب، تخته ذخیره کردن در پشت و از گشت و گذار در ساحل با دوستان به گشت زنی در خیابان های مرکز شهر لس آنجلس با بالا به پایین در ثانیه است. بالا ساده پاسخ کامل به شیوه زندگی دوگانه است و به طور کامل قابل تنظیم است.
دوچرخه دنده ثابت، و یا "fixies،" از لوازم جانبی مرسوم، مد روز برای hipsters و به جریان اصلی دوچرخه سواری نقل مکان کرد. در بسیاری از مناطق شهری می تواند گوشه ای بدون در حال اجرا را به گروهی از سواران زیپ در امتداد جاده و یا تمرین کلاهبرداری در یک پارک را روشن نکنید. این دوچرخه های رنگارنگ حداقلی را با سرعت و بدون ترمز است. آنها همچنین به طور کامل قابل تنظیم به تناسب هر سبک آنهایی که هستند. از دست چرخ ساخته شده است به رنگ زین هماهنگ و فرمان، نیمی از دوچرخه توسط مشتری و نیم دیگر توسط سازنده ساخته شده است.
C3 ارائه می دهد تجربه مشابه با یک طراحی ساده و در عین حال بسیار کارآمد و شیک است. همه از تغییرات بیرونی هزینه کم است. تغییر کلاه آینه و رنگ از چرخ های عقب در مقابل بدن سفید خنثی و C3 می تواند بر روی تمام نگاه جدید. راننده می تواند نگاه را به سرعت و به آسانی تغییر دهید. ارتباط میان اتومبیل و راننده در هنگام تغییرات توسط افراد انجام می شود به طور کامل تغییر می دهد.
پالت رنگ انتخاب شده برای هیوندای Veloster C3 رول مفهوم بالا در حال ظهور فرهنگ دوچرخه دنده ثابت را تحت تاثیر خود قرار داده شد. تیم طراحی احساس C3 نیاز به ترکیب رنگ شهری. در طول فرایند ترکیب رنگ در fixie یک دوجین دوچرخه در قبل از تصمیم گیری در مورد، طرح سفید، سیاه و سفید و قرمز مرغابی جره نگاه می شد.
بالا براق رنگ سفید C3 های اسپویلر صاف سیاه و سفید تضاد، شیشه نزدیک و ریل تبدیل بالا. ناهنجاری های بازتابنده عقب، مجوز جیب بشقاب و نشان نیز سیاه و سفید تخت. در صف مقابل مسطح بدنه آینه قرمز جبران تخت چرخ های جلو سیاه و سفید، ناهنجاری چراغ مه شکن جلو پنجره مشبک و badging. به تخت چرخ های مرغابی جره های عقب، رفلکتورها قرمز و چراغهای عقب دودی تکمیل نگاه کنند.


هیوندای Veloster C3 رول بالا مفهوم طراحی پایه نیز ویژگی های زیر است:
• جریان اگزوز دایره ای لوله های بزرگ
• مصرف مقاوم چند برابر صدا
• بزرگ، جسورانه جلو پنجره مشبک شش ضلعی
• مجسمه دامن جانبی
• دریچه های منتشر در فاسیا عقب و پایین
• چرخ های 18 اینچی با درج کروم
• هشت چراغ جلو فرد لهجه چراغ
در ادامه با موضوع شهری، مواد repurposed شده در طول گردش مفهوم هیوندای Veloster C3 بالا برای شخصیت اضافه شده و یکی از یک نوع طراحی استفاده می شود. تبدیل نرم قرمز تبلیغات هر قسمت از نرده و دیوار که وی ان اعلان نصب بر روی نورد تریلر جانبی نرم الهام گرفته است. صنعتی هر قسمت از نرده و دیوار که وی ان اعلان نصب شود پارچهای و کامیون با "C3 رول بالا" بیانیه آرم سیاه و سفید، ایجاد شد پس از آن repurposed شده است و محل بخیه با یکدیگر برای ایجاد یک منحصر به فرد گرافیک بالا رول. قرمز به عنوان رنگ بیانیه به برجسته عملکرد بالای رول و همچنین مطابقت سیاه و سفید و قرمز بدنه آینه، چراغهای عقب و منعکس کننده عقب قرمز انتخاب شد.
در داخل C3، عرشه تخته اسکیت شکسته و قدیمی repurposed، و هنری خط کف محموله ایجاد یک موزاییک منحصر به فرد است.
"ما بازدید چندین نشان می دهد و رویدادی مانند نمایشگاه مبلمان معاصر های بین المللی (ICFF) در شهر نیویورک هر سال برای پیدا کردن مواد جدید، هیجان انگیز و جالب توجه است، گفت:" لیز کوران، هیوندای رنگ و متخصص تر و تمیز از هیوندای طراحی آمریکای شمالی. "امسال ما کشف هنر انجمن، یک شرکت است که باعث می شود کاشی قطع دست از 100 درصد تخته های اسکیت بورد بازیافت عرشه مخصوص ماشینها ممنوع بسیار با دوام و repurposed شده به هنر، قفسه، میز و صندلی هر خراش، خراش و اسکنه کندن دست نخورده نگه داشته - اضافه کردن شخصیت و ساخت آنها را واقعا اصلی و هر یک داستان خود را. آنها زنده با بافت، شکل و رنگ است. "
C3 ویژگی کاشی از بیش از 20 تخته اسکیت بر روی زمین بار و seatbacks عقب. اسکیت نوار گرفتن نیز خطوط داخل درب عقب اتومبیل و لهجه بالای نرم هنگامی که به جلو نورد. سیاه و سفید با لهجه داخلی قرمز به دنبال همان طرح رنگ به عنوان سقف جمع شدنی و دوخت قرمز، قرمز تقویت و آرم C3 قرمز در صندلی های جلو هایلایت شده است.
A 1.6 لیتری توربوشارژ GDI قدرت موتور چهار سیلندر هیوندای Veloster مفهوم C3 و تولید 201 اسب بخار در 6،000 دور در دقیقه و 195 پوند فوت گشتاور از 1،750 - 4،500 دور در دقیقه با سوخت به طور منظم. گاما موتور توربوشارژ 1.6 لیتری هیوندای ویژگی های یک توربو شارژر دوقلو اسکرول که هنگامی که با سیستم GDI، نتایج در لحظه تحویل قدرت ترکیب است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
اعلام کرد: ما تصمیم به این مدل LaFerrari، "رئیس جمهور فراری، لوکا دی Montezemolo،" به دلیل آن حداکثر بیان از آنچه تعریف شرکت ما است - تعالی. تعالی از نظر نوآوری در فن آوری، عملکرد، یک ظاهر طراحی رویایی و هیجان مطلق از رانندگی. هدف در جمع ما، این ماشین واقعا فوق العاده ای است که شامل راه حل های پیشرفته است که در آینده، راه خود را بر روی بقیه از محدوده است، و آن را نشان دهنده معیار برای کل صنعت خودرو. LaFerrari بهترین بیان، مهندسی بی نظیر و منحصر به فرد شرکت ما و طراحی دانش فنی، از جمله که در فرمول 1 به دست آورد. "
برای فراری در توسعه از محدود مجموعه ای خاص مانند LaFerrari نشان دهنده فرصت را برای آزمایش با تمام راه حل های فن آوری که بعدا فیلتر خواهد شد بر روی اتومبیل های تولید. از اهمیت ویژه ای در این زمینه معرفی سیستم ترکیبی که استفاده کامل از KERS F1 Scuderia فراری می دانم چگونه است، در یک راه حل که ارزش های اساسی عموم فراری - عملکرد و لرزش رانندگی. تکنولوژی ترکیبی استفاده می شود، شناخته شده به عنوان HY-KERS، نشان دهنده ترکیب کاملی از حداکثر کارایی و تولید گازهای گلخانه ای پایین تر است. LaFerrari در واقع فقط 330 گرم / کیلومتر از CO2 اما بدون توسل به برق فقط درایو که می تواند ماموریت این مدل مناسب نیست از خود ساطع میکند. HY-KERS سیستم است، با این حال، طراحی شده به طوری که در برنامه های آینده، یک ماشین را می توان با استفاده از قدرت منحصرا الکتریکی برای چند کیلومتر رانده می شود و در طول تست توسعه، یک نسخه کامل الکتریکی LaFerrari، به دست آورد فقط 220 گرم / کیلومتر از C02 تولید گازهای گلخانه ای در سیکل ترکیبی است.
LaFerrari با کنترل های پویا که برای اولین بار بر روی یک اتومبیل جاده فراری با علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا فعال و سیستم HY-KERS یکپارچه مجهز شده است. با تشکر از منطق اختصاصی فراری که حاکم بر تمام سیستم ها، ماشین می تواند سطوح مطلق از عملکرد، کارایی و حمل و نقل مربوط به مبحی حرکت گازا و وا، بدون هر نوع سازش در هر منطقه دست یابد. یک روش بسیار پیشرفته و غیر قابل انعطاف همچنین با طراحی داخلی که ویژگی های HMI با الهام از تک جانشین F1 گرفته شده است.
LaFerrari اولین ماشین در تاریخ فراری به توسط سیستم HY-KERS پیگیری شده است. ICE نشان دهنده اوج توسعه و پژوهش موتور با 6262 سی سی V12 که مشت 800 CV و REVS به حداکثر 9،250 دور در دقیقه، یک رکورد برای یک موتور این جابجایی است. همچنین ویژگی های نسبت تراکم 13.5:1 بسیار بالا و یک خروجی خاص بالا برابر است با 128 رزومه به ازای هر لیتر است. موتور با 120 کیلووات (163 CV) موتور الکتریکی، به آن قدرت خروجی ترکیبی از 963 CV همراه است.
سطح گشتاور بالا در دسترس در revs پایین از موتور الکتریکی اجازه مهندسان برای بهینه سازی عملکرد موتور احتراق داخلی در revs بالاتر است، بنابراین ارائه یک منبع ثابت از قدرت استثنایی در سراسر محدوده برگرد. مجموع گشتاور تولید شده است در بیش از 900 نیوتن متر است. - تأمین انرژی چرخ های رانش و دوم ancillaries - و یک بسته باتری متصل به کف شاسی متشکل از سلول ها که در بخش Scuderia فراری که در آن مونتاژ سیستم ترکیبی متشکل از دو موتور الکتریکی توسعه یافته در همکاری با Magneti Marelli KERS برای F138 نیز ساخته شده است. تخصص Scuderia صرفه جویی قابل توجهی در وزن و اندازه اجزای فردی مجاز و باتری وزن تنها 60 کیلوگرم در حالی که ارائه بالاترین چگالی انرژی ممکن است برای این نوع از نرم افزار.
باتری ها در روش های مختلف شارژ: تحت ترمز (به حتی سخت ترمز با ABS فعال) و هر زمان V12 تولید گشتاور بیشتر از مورد نیاز، از جمله در پیچ. در مثال دوم، به جای به چرخ ها فرستاده می شود، گشتاور اضافی را به انرژی تبدیل شده و ذخیره شده در باتری است.
موتور الکتریکی با F1 گیربکس کلاچ دوگانه به نفع توزیع وزن مطلوب همراه است، بلکه برای افزایش بهره وری انرژی به عنوان گشتاور فورا در دسترس است به چرخ و بالعکس، از چرخ به موتور الکتریکی شارژ شده است.
علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا فعال نقش مهمی را ایفا می، به آنها اجازه می دهد تنظیم کامل پیکربندی خودرو برای رسیدن به عملکرد استثنایی LaFerrari را.
هدف مهندسان برای ارائه بالاترین درجه از بازده مربوط به مبحی حرکت گازا و وا که تا به حال با هر ماشین جاده به دست آورد، با ضریب نزدیک به 3، به لطف راه حل های فنی های honed با تجزیه و تحلیل CFD و ریز کوک در تونل باد F1 بود.
برای افزایش بهره وری، LaFerrari فعالیت های ورزشی دستگاه های مربوط به مبحی حرکت گازا و وا جلو (دیفیوزر و راهنمای پره در قسمت زیر) و عقب (دیفیوزر و اسپویلر عقب) که تولید downforce که بدون به خطر انداختن کلی ضریب درگ خودرو مورد نیاز است. این دستگاه به صورت خودکار بر اساس تعدادی از پارامترهای عملکرد های مختلف که در زمان واقعی کنترل پویا خودرو خودرو مانیتور، بنابراین تضمین پیکربندی ایده آل بر اساس شرایط رانندگی اعزام.
یکی از بیشتر جنبه نوآورانه LaFerrari، ادغام علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا فعال آن و سیستم ترکیبی با دیگر سیستم های کنترل پویا سرنشین است. این به این معنی ماشین پاسخ هوشمندانه به ورودی راننده، برای ساخت یک ترکیب بدون درز از عملکرد بی سابقه و احساسات رانندگی بی نظیر است.
الگوریتم های فراری اختصاصی ارائه ادغام بهینه از موتور الکتریکی و V12 برای پاسخ آنی. HY-KERS در پیچ، به عنوان مثال، بالا نگه می دارد از REVS V12 را به تضمین شتاب بهتر در هنگام خروج.
با است سیستم ترمز Brembo LaFerrari همچنین سیستم ترکیبی یکپارچه، و دارای چند ویژگی های جدید، از جمله شده callipers سبک جدید طراحی شده برای تضمین خنک کننده درست و مواد کربن سرامیک (CCM) دیسک شامل یک ترکیب جدید است.
پتانسیل عملکرد فوق العاده این خودرو نامیده می شود برای تایر های مختلف مجموعه ای، با 265/30 R 19 PIRELLI P-صفرها در جلو و 345/30 R 20S در عقب.
همه در تمام ماشین تضمین حداکثر لرزش رانندگی در هر وضعیت و سطح عملکرد سطح بالا: 0-100 کیلومتر / ساعت در کمتر از 3 ثانیه و 0-200 کیلومتر / ساعت در کمتر از 7 ثانیه، زمان دامان در Fiorano زیر 1 '20 "- 5 ثانیه سریع تر از انزو و بیش از 3 ثانیه سریعتر از F12berlinetta LaFerrari است بنابراین سریعترین ماشین جاده در سابقه طولانی Maranello.
یک ظاهر طراحی تیم طراحی فراری به رهبری توسط فلاویو Manzoni یک ظاهر طراحی شده LaFerrari مشغول به کار در همکاری نزدیک با مهندسان به تأکید بر ارتباط سخت بین فرم و عملکرد. نتیجه فوق العاده، طراحی نوآورانه که حفظ لینک های نزدیک به سنت ضبط اموال بیگانگان است. این است که در پروفایل عوارض جانبی آن مشهود است: ماشین، بینی تیز و رو به پایین شیب دار و نوعی کلاه بی لبه زنانه ومردانه بسیار کم است که بر wheelarches عضلانی آن، اشاره روشن به اشکال جلال فراوان از اواخر 1960s به فراری نمونه های ورزشی.
درمان مجسمه به شدت توسط خود را به وضوح علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا F1 الهام گرفته و یک بخش دم که exudes sportiness غیر قابل انعطاف است تحت تاثیر قرار بدن LaFerrari داده شده است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1
هر سوالی راجع به این ماشین های بالای که خواستید بپرسید توضیح میدم.
جدید ترین ماشین های روز دنیا ! 1wow love lamborginiHeart
عکس ها باز نمیشه .. بسته شد .