انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مشخصات ماشین های شرکت ایران خودرو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
L90
تندر90 يكي از خودروهاي روز جهان در كلاس B است كه در سراسر اروپا، آسيا و خاورميانه مقبوليت و محبوبيت ويژه اي به دست آورده است. تندر90 موفقيت خود را مرهون طراحي زيباي بدنه، اتاق جادار و دلباز، برخورداري از جديدترين فن آوري خودروسازي، سادگي و پرهيز از پيچيدگي در بخش فني و در نتيجه سهولت تعميرات، قيمت بسيار مناسب و رقابتي و همچنين خدمات پس از فروش آسان و فراوان است
تندر90 از موتور 1600 سي سي با توان 105 اسب بخار بهره مي برد كه اين ميزان قدرت در اين كلاس از خودروها قابل توجه است. اين موتور داراي 16 سوپاپ بوده و از سيستم سوخت رساني انژكتوري الكترونيكي سود مي برد. اين خودرو داراي شاسي و ساختار بدنه بسيار مستحكم است كه ضربات وارده به اتاق را در تصادفات به كليه قسمت هاي بدنه تقسيم كرده و از ورود مستقيم انرژي به سرنشينان جلوگيري مي كند
از نظر جادار بودن، همين بس كه سه نفر با قد 180 سانتي متر مي توانند به راحتي در صندلي عقب تندر90 بنشينند. صندوق عقب اين خودرو نيز با ظرفيت 510 ليتر براي هر خانواده اي در سفرهاي طولاني مناسب است. كليه مراحل بدنه سازي، رنگ آميزي، مونتاژ و تكميل كاري نهايي تندر90 در خطوط توليد مجهز شركت ايران خودرو با استفاده از آخرين فناوري هاي دنيا انجام مي شود. به كار گيري اتوماسيون سطح بالا در خطوط توليد اين شركت كه بزرگ ترين و پيشرفته ترين خودروساز خاورميانه است، بازديد كنندگان و صنعتگران سراسر جهان را به شگفتي و تحسين وا مي دارد. این خودرو دارای کیسه هوای راننده و همچنین پخش CD میباشد. قابل ذکر است همه مدلها ی تندر 90 داراي ايربگ شاگرد مي باشند.


عکس:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات ماشین های شرکت ایران خودرو 1
سوالات شما را پاسخ گوییم
کیزاشی

خودروی کیزاشی جدید ترین و لوکس ترین محصول شرکت سوزوکی ژاپن می باشد . این خودرو در ابتدا در ژاپن و آمریکا و سپس در بازار استرالیا ، نیوزیلند و سایر بازارهای جهانی عرضه شد .
کلاس خودرو : سوزوکی کیزاشی خودرویی در کلاس D می باشد . کلاسی که در آن خودروهایی همچون بنزC300، Audi A4، هیوندایی سوناتا و ... حضور دارند .
کیزاشی :“ کیزاشی“ واژه ای ژاپنی به معنای بشارت ،یمن ونشانه ای برای رخدادهای خوبی که در راه است می باشد .
انتخاب این نام نشانگر دیدگاه آینده نگر شرکت سوزوکی ژاپن در ورود به بازار پر رقابت خودروهای کلاس D می باشد .
کیزاشی از ابتدای ورود به بازارهای جهانی نظر منتقدین و کارشناسان صنعت خودرو را به خود جلب نمود .

مهمترین عناوین کسب شده توسط این خودرو :
جایزه برتر ”رضایت از خودرو“ ایالات متحده (موسسه معتبر Auto Pacific) برای 2 سال پی در پی 2010 و 2011
جایزه ”بهترین خرید“ ایالات متحده (موسسه معتبر Cunsumer Digest) در سال 2011
جایزه جذاب ترین خودرو ایالات متحده (موسسه معتبر J.D.Power) در سال 2011

خصوصیت ها و آیتم های مهم کیزاشی :
طراحی منحصربفرد با تلفیقی از خصوصیت های ظاهری خودروهای اروپایی و ژاپنی
تولید و مونتاژ تنها در ژاپن-عرضه در ایران به صورت CBU
موتور 2400 سی سی 185 اسب با مصرف 7.9 لیتر در صد کیلومتر (سیکل ترکیبی)
قابلیت انتخاب گیربکس شش دنده دستی و یا شش سرعته اتوماتیک CVT (متغیر پیوسته)*-تغییر دنده نرم و بدون تکان
گارانتی 5 ساله و ارائه خدمات توسط شبکه خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو


عکس:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات ماشین های شرکت ایران خودرو 1
کسی سوالی نداره
رانا
در طراحی ظاهری " رانا" با ارائه سیمایی متفاوت جهت معرفی برند ایران خودرو, مدرنیته و پویایی به بیننده القا می شود بی آنکه اهداف قیمتی را تحت تاثیر قراردهد. چهره ای کاملا نو در جلو و عقب شامل در صندوق عقب و موتور, سپرها, چراغها و گلگیرها و همچنین طرحی قوی, ساده و کاربردی برای داشبورد و دیگر تزئینات داخلی را می توان مشاهده کرد.
ساختار بدنه "رانا" از نوع سه محفظه ای بوده و از ورق های فولادی فرم داده شده ساخته شده که با توجه به عملکرد آن دارای ضخامت 0.7 تا 2.5 میلی متر است. از ورق های فولادی با استحکام بالا برای اجزایی استفاده می شود که مقدار تنش آن ها بسیار زیاد است, مانند تکیه گاه های سازه ای جلو و یا رام موتور, این امر هم باعث استحکام بیشتر و هم کاهش وزن حدود 50 درصد برای دستیابی به ورق های معمول می شود که برای مقاومت در برابر تنش های مشابه و شدید می بایست ضخامتی دو برابر آنچه گفته شده داشته باشند.
یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در طراحی یک محصول جدید در شرکت ایران خودرو, ایمنی خودرو شامل ایمنی فعال و غیر فعال است. ایمنی فعال از اجزای مکانیکی و همچنین رفتار دینامیکی خودرو برای پرهیز از تصادف استفاده می کند, در حالی که ایمنی غیرفعال در حقیقت با استفاده از گزینه های مختلف سعی دارد خسارات و صدمات جانی ناشی از تصادف را کاهش دهد و بدون اغراق باید گفت " رانا" خودرویی است با سطح ایمنی خودروهای مدرن جهان, چه در بخش ایمنی فعال و چه در بخش غیر فعال
عکس:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات ماشین های شرکت ایران خودرو 1
پژو پارس - نخستين خودرو لوكس در بازار ايران – در سال 1379 در شركت ايران خودرو متولد شد. اين خودرو كه حاصل تلاش متخصصان مركز طراحي محصولات جديد ايران خودرو است، از امكانات و تجهيزات رفاهي قابل توجهي سود مي برد، به گونه اي كه پس از گذشت چند سال از نخستين عرضه آن به بازار و وجود رقباي مدعي، اين خودرو هنوز جزءمحبوب ترين خودروهاي سواري لوكس در كشور به شمار مي رود.
پارس علاوه بر بهره مندي از امكانات فراوان، از كيفيت بالايي – چه در بخش قطعات و چه در بخش ساخت و مونتاژ – برخوردار است. اين موارد همراه با قيمت رقابتي آن، پارس را به مقرون به صرفه ترين و پرفروش ترين خودرو لوكس ايران مبدل ساخته است.
پارس به موتور 8/1 ليتري با قدرت 97 اسب بخار مجهز است كه در عين آلايندگي كم و مصرف سوخت پايين، به راحتي مي تواند اين خودرو را به سرعت هاي بالا رسانده و در هنگام سبقت، شتاب گيري قابل توجهي را براي اين خودرو فراهم كند.
تجهيزات به کار گرفته شده در اين محصول نظير موتور با سيستم سوخت پاششي (Injection) ، فرمان تقويت شده ، آينه هاي خارجي با کنترل برقي ، کولر با خنک کنندگي مناسب و ... ضمن فراهم نمودن آسايش بيشتر براي راننده و سرنشينان با استانداردهاي کنترل آلودگي و مصرف روز دنيا مطابقت دارد.
عکس:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات ماشین های شرکت ایران خودرو 1