انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی نسخه جدید از ب ام و سری 2
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اولین تصاویر مربوط به خودروی ب ام و m235 i کابریو بر روی اینترنت منتشر شد و امکان آشنایی با ظاهر این نسخه جدید از سری 2 را فراهم کرد.

شرکت آلمانی ب ام و چندی پیش خودروی سری 2 جدید خود را رونمایی کرد و توانست توجه بسیاری از علاقه مندان را به نسخه کوپه m235 i آن جلب کند. گفتنی است این خودرو از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به m3 کوپه دارد ولی امکانات و توان تربورش بسیار بیشتر از آن می باشد.

اما چیزی که در تصاویر جدید منتشر شده ب ام و به چشم می خورد نسخه جدید کابریو از خودروی m235 i است. در واقع هم اکنون یقین داریم که ب ام و چنین خودرویی را تولید کرده و در صدد ورود آن به بازار می باشد.
معرفی نسخه جدید از ب ام و سری 2 1
خودروی جدید m235 i کابریو به هنگام ورود به بازار دارای یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر مشابه خودروهای m235 i هاچ بک و m235 i کوپه خواهد بود که توان آن به 332 اسب بخار می رسد. به علاوه گشتاور این موتور نیز در بهترین حالت می تواند از مرز 450 نیوتون متر عبور کند.

طبق گفته مقامات ب ام و خودروی مذکور می تواند به کمک جعبه دنده خودکارش ظرف مدت 4.8 ثانیه به سرعت صدکیلومتر بر ساعت دست پیدا کند اما این زمان به هنگام استفاده از جعبه دنده دستی به 5 ثانیه افزایش پیدا می کند.