انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آئودی Q7 جدید در راه است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نسل دوم آئودی q7 جدید پاییز سال آینده عرضه خواهد شد و انتظار می رود رونمایی عمومی آن در نمایشگاه خودروی پاریس سال 2014 باشد.

انتظار می ورد مانند جدیدترین رنج روور، آئودی q7 نیز در مقایسه با مدل کنونی اش برای مصرف سوخت کم تر، کاهش وزن قابل توجهی داشته باشد.

اما در حالی که رنج روور از ساختار شاسی های آلومینیومی بهره می برد، آئودی از یک پلتفرم mlb جدید برای این خودرو استفاده خواهد کرد که از استیل و آلومینیوم در جاهای ممکن ساخته شده است.
آئودی Q7 جدید در راه است 1
این پلتفرم جدید در جایگزین فولکس واگن توریج و پورشه کاین نیز به کار خواهد رفت که هر دو در خط تولید مشترکی در کارخانه فولکس واگن در براتیسلاوای اسلواکی ساخته خواهند شد. شاسی بلند بنتلی که به زودی عرضه می شود نیز با همین ساختار تولید خواهد شد.

در تصویر این مطلب ظاهر احتمالی q7 نشان داده شده و تایید می کند که این خودرو اولین محصول آئودی خواهد بود که جلو پنجره ذوزنقه ای شکل سه بعدی جدید این برند را دارد. این مدل جدید طراحی خودروی کنونی را دارد اما کمی عریض تر است.

چراغ های جلوی led این خودرو مانند فیس لیفت a8 جدید انتخابی خواهند بود، در حالی که رینگ های 48 سانتی متری آن کوچک ترین گزینه های موجود هستند. قابلیت اتصال اینترنتی 4g در تمام مدل های این خودرو موجود خواهد بود.

تمام q7 ها چهار چرخ فعال بوده و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته خواهند داشت. انتظار می رود گزینه های موتور این خودرو شامل بنزینی 3.0 و 4.2 لیتری tdis و 3.0 و 4.0 لیتری توربو در کنار یک q7هیبریدی شارژی e-tron باشند. انتظار می رود q7 یک موتور دیزلی چهار سیلندر نیز داشته باشد و قیمت این خودرو از حدود 72315 دلار شروع شود.