انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تولید نسل بعدی فیات لینیا در ترکیه از سال 2015
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فیات لینیا که در مارس سال 2007 معرفی شد، در سال 2015 یک جایگزین خواهد داشت.

لینیای کنونی در ابتدا در ترکیه ساخته و عرضه شد و نسل بعدی فیات لینیای مدل 2016 نیز از این اصل پیروی خواهد کرد.

گفته می شود توفاس که فیات به طور مشترک مالکیت آن را دارد و کارخانه بورسا که لینیا در آنجا ساخته می شود را اداره می کند، 520 میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد کرد تا ظرفیت خط تولید خود را بالا برده و تا سال 2023 آن را مدرن کند. سهم بالایی از این سرمایه گذاری به تولید این سدان جدید اختصاص می یابد که گفته می شود سایزی برابر با لینیای کنونی خواهد داشت. تولید این خودرو از نیمه دوم سال 2015 آغاز خواهد شد.
تولید نسل بعدی فیات لینیا در ترکیه از سال 2015 1
در حال حاضر جزئیات بیش تری از نسل بعدی لینیا در دسترس نیست. به نقل از منابع، مهندسان فیات در تلاش هستند تا قیمت این خودرو را پایین بیاورند تا بتواند از نظر قیمتی رقابتی تر باشد.

در برزیل که فیات پرفروش ترین برند است لینیا قیمتی در حدود 22179 دلار دارد در حالی که قیمت نزدیک ترین رقیب آن یعنی هوندا سیتی 22573 دلار است. در حالی که فروش ماهانه سیتی به طور میانگین 2400 دستگاه است، لینیا به سختی 645 دستگاه فروش داشته است.

امسال، برزیلی ها در انتظار فیس لیفت لینیای مدل 2014 بودند اما فیات خودرویی کم تر از حد انتظار به آن ها ارائه داد. فیات خودرویی فیس لیفت نشده با خط کرومی اضافه روی در صندوق عقب در این کشور عرضه کرد.