انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونمایی از خودروی کانسپت میتسوبیشی GC – PHEV در نمایشگاه توکیو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
براساس اعلام شرکت میتسوبیشی، خودروی ایده ای gc – phev قرار است در نمایشگاه خودرو توکیو 2013 رونمایی گردد.
gc – phev یک suv فول سایز است که مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک دائمی بوده و همچنین قوای حرکتی سیستم هیبریدی ev است.
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، این میتسوبیشی قدرت خود را از یک موتور شش سیلندر 3 لیتری v شکل که نیروی خود را به محور جلو و یک موتور برقی که به محور عقب انتقال نیرو می کند، می گیرد. موتور درون سوز از نوع سوپر شارژدار mivec می باشد و موتور برقی نیز به وسیله برق شهر شارژ می شود. گیربکس این شاسی بلند پر ابهت 8 سرعته اتوماتیک بوده و بنابر گفته مسئولین میتسوبیشی موتور درون سوز با راندمان بالا و همچنین باطری هایی با ظرفیت بالا قادر هستند تا به این suv شعاع حرکتی زیادی را بدهند.
رونمایی از خودروی کانسپت میتسوبیشی GC – PHEV در نمایشگاه توکیو 1
مشخصه طراحی gc – phev استفاده از خطوط تیز و قاطع می باشد. همچنین سیستم نوری dlo، گلگیری برجسته که به جای دایره چند ضلعی است نیز باعث شده اند این شاسی بلند چهر های زیبا و البته خشن پیدا کند.
قسمت جلوی خودرو به دلیل ارتفاع زیاد جلوپنجره پر ابهت است. در نمای کناری نیز یک خط قرمز که از دوربین (به جای آینه بغل)، شروع می شود، از روی درها گذشته و تا انتهای در عقب ادامه دارد، جلب توجه می کند. در نمای عقب نیز جزئیات زیاد نشان دهنده وسواس طراحان به منظور ایجاد نمایی جذاب برای این خودرو بوده است.
بنابر اعلام کمپانی سازنده این خودرو قرار است در نمایشگاه خودرو توکیو به همراه دو خودرو ایده ای xr – phev و ar که اولی یک شاسی بلند کامپکت و دومی یک mpv کامپکت است، رونمایی شود.