انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فال و طالع بینی روزپنج شنبه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فال و طالع بینی روزپنج شنبه 1




از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…

فروردین:
خواهید دی که وقتی به خانه می رسید یک حیوان خانگی دید انتظارتان را می کشد. باید الان کمی حواستان را هم به آن بدهید و مراقب این موجود کوچولو باشید. برای مدت زمان زیادی هیچ گونه حیوان خانگی نمی خواستید. ولی می بینید که این موجود بین اعضا خانواده گره محکم تری ایجاد می کند و خیلی آرامش دهنده است!

اردیبهشت: در تعطیلا پیش رو می خواهید که خیلی خلاق باشید واز پروژه هایی که با دستان خودتان به عنوان هدیه انجام داده اید استفاده کنید. این وظیفه سنگینی است. خواهید دی که مشکل بالقوه ای وجود دارد و شاید بخواهید که اشتیاق خودتان را کمی تعدیل کنید. خیلی هیجان زده هستید. برای اینکه خودتان هستید اصلا عذرخواهی نکنید.

خرداد: اگر امروز بروید و به دیگران بگویید که چه احساسی دارید شاید آنها را بترسانید. ادعا می کنید که امروز در خانواده خواهان آرامش هستید، ولی باید کمی با احتیاط باشید. اگر نگران این نیستید که دیگران درموردتان چه فکری می کنند، می توانید پیش بروید و احساساتتان را بیان کنید. شاید امروز از مرزها و محدودیت ها فراتر روید. باملاحظه باشید.

تیر: ایده های جدید خیلی خوب و متفاوتی وارد زندگیتان می شوند که بسیار نو و تکان دهنده هستند. اگر سعی می کنید که متفاوت باشید، از یکی از دوستانتان بخواهید تاییدتان کند. فقط کار خودتان را بکنید و سعی نکنید که کس دیگری باشید. عوافتان را با دیگران در میان بگذارید. مراقب باشید که این نیازمند کار زیادی است و باعث می شود که خیلی آسیب پذیر شوید. ولی اگر بتوانید گشوده باشد نتایج عالی بدست خواهید آورد.

مرداد: اگر امروز سعی کنید که به دنبال لذت باشید باید بهای بسیار زیادی را بدهید. می خواهید باور کنید که می توانید عواقب داشتن دو عشق به طور هم زمان را کنترل کنید، ولی این کار از شما برنمی آید. امروز تصمیم بگیرید که می خواهید با چه کسی بمانید و باید از کدام یک خداحافظی کنید.به یاد داشته باشید که فقط یک پاسخ وجود دارد که منجر به بقاء می شود.

شهریور: اعداف شخصیتان را کنار بگذارید و در بزرگ کردن فرزندانتان و راهنمایی دوستانتان نقش فعال تری داشته باشید. از آنجایی که نمی خواهید تحت فشار مسئولیت ها باشید ممکن است با قرارهایی که گذاشته شده احساس ناراحتی کنید. مراقب باشید و بدانید که خیلی مهم است که امروز از خودتان مراقبت کنید، ولی باید دیگران را نیاز درنظر داشته باشید و مراقبشان باشید. امروز از این که می توانید مسئول باشید و به شما تکیه شود احساس غرور داشته باشید.

مهر: امروز در اتمسفر احساساتی پراکنده شده اند. مهم نیست که چقدر بدنبال مسایل بدوید، خودشان پیدایتان می کنند. همیشه سعی می کنید که از موقعیت های سخت فرار کنید، ولی اگر همیشه سعی کنید که اتفاقات را دور بزنید باعث می شود از پا درآیید. اگر مراقب باشید و احتیاط کنیدف می توانید یکی از روابط را نزدیک تر کنید و صمیمیت را افزایش دهید. البته اگر منعطف نباشید باعث ایجاد نزاع خواهید شد.

آبان: اگر امروز دیگران خواستند که درموردتان خیلی سخت قضاوت کنند اصلا نگران نشوید. عادات کنونی شما کمی برای اطرافیانتان عجیب هستند، ولی مساله ای نیست. شما بی زیان هستید. آنهایی که درموردتان به قضاوت می نشینند فقط درمورد اینکه شما قادرید بعضی قواعد اجتماعی را دور بزنید و از آنها خود را برهانید احساس حسادت می کنند. البته باید مراقب باشید که درست مثل بقیه قواعد امنیتی را رعایت کنید.

آذر: امروز از خودتان می بخشید و این می تواند در یک رابطه یک قدم خیلی مهم باشد. ولی ممکن است که معشوقه تان اعمالتان را بدتعبیر کند و توقعات غیر واقع بینانه داشته باشد. هدیه تان معشوقه تان را گیج کرده چون سازگار با شخصیتش نیست. به معشوقه تان بگویید که چرا از خودتان مایه می گذارید و گشوده باشد و حرف بزنید.

دی: سعی کنید امروز نگرانی هایتان را درمورد احساسات آرام کنید. شما خواهان امنیت یک رابطه ی خیلی سازنده هستید، ولی بنظر نمی توانید آنرا پیدا کنید. اکنون درمورد آنچه که دارید بی قرار شده اید. اگر می خواهید رابطه تان را قطع کنید و خواسته هایتان و نیازهای واقعیتان را به تعادل برسانید. ثبات بلند مدت بیشتر از تحریک های روزانه اهمیت دارند.

بهمن: امروز خاطراتی هستند که باید با آنها مواجه شوید. البته اگر می خواهید که به مقصد احساساتتان برسید باید این کار را بکنید. می خواهید که دیوارهای احساسی بین شما و یکی از عزیزانتان را بشکنید، ولی نگرانید که او را بترسانید. دلتان را به دریا بزنید و با معشوقه تان حرف بزنید. می بینید که قطعا درک می کند و او هم همین را می خواهد.

اسفند: مدت زیادی است که انتظار این را می کشید که که استراتژی های رمانتیکتان را بهتر کنید، ولی همیشه یک جای کار می لنگد. شاید امروز بخواهید که شغلتان را عوض کنید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که سوابق کاریتان را به بهترین شکل تنظیم کنید و تحویل بدهید. وقتی پیشنهادهای کاری به سمتتان سرازیر شوند احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.