انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دختر ایرانی ملکه زیبایی کانادا شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دختر ایرانی ملکه زیبایی کانادا شد 1
رامونا امیری دختر ایرانی کانادایی با اصلیت آشوری-فارسی زبان از آذربایجان غربی است که برنده مسابقات دوشیزه دنیا کانادا در سال ۲۰۰۵ میلادی شد و به مرحله نهایی مراسم زیبایی دوشیزه دنیا راه یافت.
دختر ایرانی ملکه زیبایی کانادا شد 1
این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دختر ایرانی در شهر مونترآل به دنیا آمده و رشته زیست شناسی را در دانشگاه ونکوور آموخته است.
دختر ایرانی ملکه زیبایی کانادا شد 1
پدر و مادر رامونا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایرانی و پدرش از اهالی ارومیه و آشوری های ایران است. رامونا به زبان های انگلیسی، فرانسه، فارسی و آشوری صحبت می کند. رامونا با رد این موضوع که جهان غرب تنها به زیبایی زنان اهمیت می دهد گفته است که در مسابقات دختر شایسته علاوه بر زیبایی موضوع تحصیلات هم مورد توجه قرار می گیرد. این مسابقات بیشتر از سوی شرکتهای بزرگ تجاری و به هدف گرم کردن بازار تبلیغات تجاری برگزار می شود و از تمام دختران زیبا برای شرکت در اینگونه جشنواره ها دعوت می شود اما دختران ایرانی که پدر و مادر دارند در اینگونه مسابقات هرگز دختر شانرا نمی فرستند زیرا از این دختران به بهانه ای شرکت کننده مسابقه زیبایی جذابترین عکسها تهیه شده در بروشور محصولات استفاده می شود و در سایتهای هرز نیز با عنوان زیباترین دختر ایرانی یا زیباترین دختر جهان با وسعت جهانی نشر می شود تا هوس بازان با دیدن عکس زیباترین دختر ایرانی کیف کنند!