انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هوندا سیویک سای کوپه مدل 2014 رونمایی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با این که sema اساسا جایی برای رونمایی خودروهای جدید نیست، هوندا در لاس وگاس این کار را انجام داد و از هوندا سیویک کوپه مدل 2014 خود رونمایی کرد.

پس از آن که عرضه 9 نسل سیویک آن طور که هوندا انتظار داشت خوب نبود، سدان سیویک برای مدل سال 2013 بازطراحی شده است. البته مدل کوپه این خودرو بی تغییر باقی مانده بود. هوندا برای مدل سال 2014، سیویک کوپه خود را با قسمت جلوی تهاجمی تر و طراحی شیک تری در پشت، دگرگون کرده است.
مدل سای ویژگی های طراحی منحصر به فرد سای را نیز دارد که شامل طراحی سپر جلوی پایین تر، اسپویلر عقب بزرگ تر روی در صندوق عقب، اسپویلر جلوی مشخص و بادشکن عقب اسپرت است. سدان سای نیز از این تغییرات بهره خواهد برد که شامل چرخ ها و تایرهای 45 سانتی متری بزرگ تر نیز هست. این خودروساز ژاپنی طراحی چرخ های جدیدی نیز هر برای دوی این مدل ها ارائه خواهد کرد.

عملکرد این خودرو نیز ارتقا یافته و به قدرت 205 اسب بخار و گشتاور 235 نیوتون متر رسیده است.

به همراه هوندا سیویک سای کوپه مدل 2014 در غرفه نمایشگاه sema سال 2013، خودروی مسابقهhpd سیویک سای کوپه، کانسپت عمکلردی hpd سیویک استریت و ex-l کوپه نیز قرار داشتند که مجهز به بسته ارتقایی لوازم جانبی جینیون هوندا و چرخ های 45 سانتی متری است.
هوندا سیویک سای کوپه مدل 2014 رونمایی شد 1