انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دوربین 16 مگاپیکسلی ISOCELL برای گلکسی اس 5 تایید شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوربین 16 مگاپیکسلی ISOCELL برای گلکسی اس 5 تایید شد 1
گلکسی اس 5طرح مفهمومی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سامسونگ  روز گذشته سرنخ‌های بسیاری را از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
محصولات آینده این شرکت و نقشه راه آن‌ها  منتشر کرد. این کمپانی حتی تایید کرد که از دوربین 16 مگاپیکسلی در تلفن‌های هوشمند پرچمدار سال آینده خود استفاده خواهد کرد. حال امروز اطلاعات بیشتری در مورد این دوربین بدست آمده است.

اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ چندی پیش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سنسور جدیدی را با نام ISOCELL معرفی کرد  که توسط مهندسان خود این کمپانی طراحی شده است.
بنا به ادعای سامسونگ فناوری ISOCELL از تکنولوژی‌های قدیمی‌تر FSI و BSI بهتر عمل می‌کند. این تکنولوژی به دوربین این قابلیت را می‌دهد تا در شرایط با نور نامساعد یا ناکافی،‌ قابلیت‌‌های ویژه‌ای همچون تولید رنگ‌های بهتر، حساسیت نور بیشتر را با خود به همراه بیاورد که در نتیجه آن، تصاویر با کیفیت بیشتری ذخیره خواهند شد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
توضیحات بیشتر ...
امروز مشخص شده است که سامسونگ قصد دارد از دوربین 16 مگاپیکسلی با فناوری ISOCELL در تلفن‌های پرچمدار سال آینده خود استفاده نماید. اما هنوز مشخص نیست که ماژول دوربین این تلفن‌ها از لرزش گیر اپتیکال نیز پشتیبانی خواهند کرد یا خیر. این بدین معناست که سامسونگ در تلفن‌های مطرح سال آینده خود از سنسور Exmor ساخت سونی بهره نخواهد برد.
تا اینجای کار مشخص شده است که گلکسی اس 5 از پردازنده 64 بیتی و دوربین 16 مگاپیکسل ISOCELL بهره می‌برد و باید منتظر ماند تا در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این تلفن فاش شود.
اهان مر30
هر چه قدمم امکانات داشته باشه به پای این نمیرسه فول امکاناته من دارم میدونمBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
دوربین 16 مگاپیکسلی ISOCELL برای گلکسی اس 5 تایید شد 1دوربین 16 مگاپیکسلی ISOCELL برای گلکسی اس 5 تایید شد 1دوربین 16 مگاپیکسلی ISOCELL برای گلکسی اس 5 تایید شد 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.