انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: Padfone Infinity 2 به صورت رسمی به ایران آمد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بالاخره انتظارها به پایان رسید و جدیدترین محصول ایسوس یعنی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Padfone Infinity 2  نیز به بازار ایران راه پیدا کرد.
این گوشی- تبلت، در سری جدید خود، امکان انتقال تصویر Full HD از گوشی به تبلت را دارد و می‌تواند در هر دو محصول، تصویر را با بالاترین کیفیت، ارائه دهد. در واقع، بیشترین تحولی که در این محصول می‌بینیم، همین امکان ارائه تصاویر با کیفیت بالا است.
این محصول از پردازنده قدرتمند Quad-core، Snapdragon 800 استفاده می‌کند که سرعت 2.2 گیگاهرتز دارد. همچنین تکنولوژی PixelMaster در گوشی، به خوبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و حسگر نور آن تا 400 درصد، امکان شفاف‌سازی تصویر دارد. این تکنولوژی، یکی از مناسب‌ترین راه‌های عکس‌برداری در شب است و تصاویر شفافی به دست می‌دهد.
 
Padfone Infinity 2 به صورت رسمی به ایران آمد 1
در واقع دوربین 13 مگاپیکسلی Padfone Infinity 2، با کیفیت و وضوح بالا، امکان عکس‌برداری را فراهم می‌کند. یکی دیگر از نکات قابل توجه این محصول، طراحی یکپارچه بدنه است که با درگاه Micro-SD، نگرانی ما از کمبود حافظه را کاهش می‌دهد.
در پایان باید گفت، رابط کاربری جدیدی که Asus برای جدیدترین محصول خود در نظر گرفته است، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تجربه‌های کاربری دنیای اندروید است.
 
Padfone Infinity 2 به صورت رسمی به ایران آمد 1