انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رانــــــــــــــــــــا/
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رانا دومین خودرو با برند ملی ایران خودرو پس از سمند است که با تنوع گسترده در موتورهای 1.6 لیتری بنزینی و 1.7 لیتری (موتور ملی پایه گازسوز) و در آینده موتور 1.4 لیتری ملی (EF4) و تجهیزات جانبی ارائه می شود به طوری که مشتریان، امکان انتخاب مدل های متنوعی از این خودرو را دارند. خودرو «رانا» قرار است اواخر سال جاری با قیمت پایه 105 میلیون ریال و در سطوح استاندارد آلایندگی3 Euro ،4 Euro و Euro5 از سوی ایران خودرو عرضه خواهد شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رانــــــــــــــــــــا/ 1


این خودرو اولین خودرو ایرانی در تطابق با الزامات استاندارد محافظت از عابر پیاده در هنگام تصادف است و همچنین اولین خودرویی است که استاندارد های آلایندگی یورو چهار و پنج را اخذ می کند. در راستای کسب مزیت رقابتی در بازار های خارجی، خودرو ایکس دوازده علاوه بر استاندارد های روز اروپا جایگاه بسیار مطلوبی در رده بندی ایمنی درمیان خودرو های همکلاس بر مبنای معیار Euro NCAP سه ستاره براساس سطح ایمنی تعریف شده برای سرنشینان و عابر پیاده دارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رانــــــــــــــــــــا/ 1

این خودرو در دو گونه اصلی ارائه می شود. در نوع اول که دو حالت شامل گیربکس دستی-بنزین سوز و گیربکس دستی-دوگانه سوز را در بر دارد، تجهیزاتی از قبیل ایربگ راننده، کولر، فرمان هیدرولیک و پخش MP3 با ورودی USB دیده شده است. همچنین گونه دوم این محصول، گیربکس دستی-بنزین سوز، گیربکس اتوماتیک-بنزین سوز و گیربکس دستی-دوگانه سوز را دربر دارد و تجهیزات آن شامل ایربگ راننده و سرنشین، ترمزهای ضدقفلABS، شیشه بالابرهای برقی، تنظیم برقی آینه ها، فرمان هیدرولیک، کولر و پخش CD/MP3 با ورودی USB است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رانــــــــــــــــــــا/ 1

ا این حال آنچه که از ظاهر خودرو پیداست این است که ما با یک پژو 206 صندوقدار face lift شده طرفیم. مخصوصاً نمای جانبی خودرو که کاملاً بدون تغییر مانده است. گرچه طراحی نمای جلو و عقب نسبتاً خوب انجام شده اما ارتفاع زیاد خودرو طرح آن را نامتعادل نموده است. در داخل خودرو نیز الهام طراحان از داشبورد تندر 90 دیده می شود و چندانچشمنواز و خوشایند نیست.

بسیاری عقیده دارند که این خودرو بسیار بهتر و مناسبتر از خودرو مینیاتور (تیبا) سایپا است. مخصوصاً مشخصات فنی آن این نکته را تایید می کند. اما این نکته که این خودرو با قیمت اعلام شده عرضه شود هنوز جای شبهه دارد. بعلاوه ممکن است مدلهای تولیدی برای ارزان سازی بیشتر دچار ساده سازی نیز بشوند!
ممنون
استفاده کردمTongueHeartBlush