انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فورد کا کانسپت جدید معرفی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فورد رسما از فورد کا کانسپت جدید خود رونمایی کرد.
قرار است تولید این خودرو از سال 2014 آغاز شود. کای جدید در ابتدا در بازار نوظهور برزیلی عرضه خواهد شد. این خودرو در کنار شاسی بلند فورد اکواسپرت که به تازگی معرفی شده است در برزیل ساخته خواهد شد.
فورد کا کانسپت جدید در مقایسه با مدل کنونی خود ظاهری کامل تر دارد. طراحی این خودرو با جلو پنجره گشاد آشنای فورد که در مدل های بزرگ تر این خودروساز مانند فوکوس و موندئو نیز به کار رفته است، تکمیل می شود. چراغ های جلوی کشیده شده به سمت عقب و خطوط کشیده در کنار بدنه این خودرو نیز ظاهری قابل توجه تر به آن می دهند.
با این که هیچ تصویری از داخل این خودرو موجود نیست فورد ادعا می کند بسته ارتقایی موثری در نسخه ابتدایی این خودرو به کار خواهد رفت. سیستم تهویه هوا و قابلیت اتصال ipod در این مدل ارائه خواهند شد. هم چنین این خودروساز اظهار داشته علیرغم ابعاد کوچک خودرو، این مدل ظرفیت جابه جایی پنج سرنشین را دارد.
کای جدید در ابتدا وارد بازارهای نوظهور آمریکای جنوبی و آسیای جنوبی خواهد شد که در آن ها تقاضا برای خودروی بخش b رو به افزایش است.
هیچ اطلاعات فنی یا موتوری از این خودرو تا کنون منتشر نشده است اما فورد قول داده این خودرو کم مصرف ترین مدل در کلاس خود باشد. گفته می شود که این خودروی پنج در از پلتفرم فورد فیگو بهره خواهد برد.
فورد کا کانسپت جدید معرفی شد 1