انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تست ب ام و سری 7 مدل 2016 در دوبی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اخیرا تصاویری از نمونه اولیه آزمون ب ام و سری 7 مدل 2016 در دوبی منتشر شده است.
سری 7 جدید که با کد g11 شناخته می شود اواخر سال 2015 و شاید در نمایشگاه خودروی فرانکفورت بعدی رونمایی خواهد شد.
گزارشات حاکی از آن است که ب ام و موفق شده است با به کار بردن اجزای آلومینیومی و فیبر کربنی در سری 7 وزن این خودرو را کاهش دهد. تقریبا تایید شده است که سقف، کاپوت و در صندوق عقب این خودرو از جنس فیبر کربنی است. گفته می شود که مدل پایه 740i این خودرو وزنی کم تر از 1900 کیلوگرم دارد که این خودرو را در گروه سری 5 قرار می دهد.
ب ام و طیفی از موتورهای شش سیلندر v8 و v12 به همراه دیزلی شش سیلندر خطی را در g11 ارائه خواهد داد. نسخه هیبریدی شارژی این خودرو نیز در حال ساخت است. گیربکس اتوماتیک 9 سرعته جدید zf که در مرسدس کلاس e و جیپ چروکی به کار رفته است نیز به صورت استاندارد در این خودرو استفاده می شود. این خودرو هر دو نسخه دیفرانسیل عقب و چهار چرخ فعال را خواهد داشت.
g11 اولین سری 7 خواهد بود که یک نشان m دارد. این خودرو که ممکن است با عنوان m700i طبقه بندی شود دارای موتور 4.0 لیتری دوگانه توربوی v8 با قدرت 475 اسب بخار و گشتاور 650 نیوتون متر خواهد بود. البته پرچم دار این خودرو، نشان 760li را حفظ کرده و موتور v12 با قدرت 570 اسب بخار و گشتاور 901 نیوتون متر خواهد داشت.
این نمونه اولیه کاملا استتار شده و دارای اجزای بدنه سری 7 کنونی است. با توجه بیش تر در این تصاویر می توان دریافت که در صندوق عقب این خودرو متفاوت است در حالی که کاپوت و جلو پنجره آن در ارتفاع کم تری نصب شده اند.
تست ب ام و سری 7 مدل 2016 در دوبی 1