انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پژو 207 آی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پژو 207 آی به بازار ایران می آید
ایران خودرو با همکاری پژو فرانسه محصول جدید ی به نام خودروی 206 پلاس را که بر روی پلاتفرم 206 و با ظاهری شبیه خودروی 207 در فرانسه طراحی شده در ایران تولید و به بازار عرضه می کند .


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پژو 207 آی 1


مهندس میرجواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرودرمحصول و کیفیت با بیان این مطلب گفت : ایران خودرو با شرکت پژو برای تولید این محصول در ایران به توافق نهایی دست یافته است

وی افرود: محصول T31از طریق بروز آوری استایل خودروی 206 هاچ بک و با اعمال تغییراتی در چراغ های جلو و عقب ، سپرهای جلو و عقب و جلو ، داشبورد و تریم داخلی تعریف شده است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پژو 207 آی 1


قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در محصول و کیفیت ادامه داد : این محصول با نامی جدید نظیر 207i برای پاسخگویی به بخشی از تقاضای بازار خودرو کشور عرضه خواهد شد ..

سلیمانی تاکید کرد: جهت دست یابی به زودترین زمان ممکن برای عرضه خودرو به بازار و کمترین حجم سرمایه گذاری، شروع تولید این محصول به صورت سی کی دی برای قطعات جدید و تغییر یافته خواهد بود.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو اضافه کرد: میزان خودکفایی این محصول تقریبا معادل میزان خودکفایی 206 بوده و حدود 300یورو افزایش قطعات جدید سی کی دی در این محصول خواهد داشت که در صورت ورود به بازار، بیش از ده هزار دستگاه از آن به سرعت قابلیت ساخت داخل را پیدا خواهند کرد.

وی گفت : تولید این محصول درانتهای سال جاری درشرکت ایران خودرو پیش بینی شده و می توان از بهمن ماه برای پیش فروش آن برنامه ریزی کرد.

سلیمانی حجم سرمایه گذاری جهت صنعتی سازی این محصول حدود ده میلیارد ریال بر آورد کرد و به این موضوع اشاره کرد که پژو فرانسه توافق کرده است به شرط اقتصادی بودن خودکفایی قطعات جدید ، هر زمان که ایران خودرو اعلام کند، حاضر به تامین 50درصد سرمایه گذاری مورد نیاز قالبهای این قطعات می باشد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پژو 207 آی 1


وی اظهار داشت : این خودرو در دو مدل فول دستی و فول اتوماتیک با تیراژ 10 هزار دستگاه در سال تولیدمی شود .

سلیمانی همچنین تصریح کرد: پژو فرانسه موافقت کرده است که در صورت صرفه اقتصادی ، این امکان برای ایران خودرووجود خواهد داشت که خودرو مذکور را صادر کند .

وی درپایان تاکیدکرد : پژو 207 آی در دونوع هاچ بک و صندوقدار است و ایران خودرو برای تولیدنوع هاچ بک آن برنامه ریزی خواهد کرد.

منبع: ایران خودرو

طراحی خودرو جدید تنها نوعی facelift می باشد که در قسمت جلوی اتوموبیل اتفاق افتاده و با چراغهای تهاجمی تر و ورودی هوای رادیاتور بزرگتر، چهره ای اسپرت و مدرن را القا می کند. اما این تغییرات با نمای کناری ملایم 206 چندان تناسبی نیافته اند و ارتفاع زیاد خودرو نیز مزید بر علت گردیده و جذابیت را از آن دور کرده است. به هر حال این یک خودرو 207 واقعی نیست زیرا اتوموبیل 207 خودرویی کاملا جدید می باشد که اکنون در اروپا عرضه می گردد. با این حال در صورتی که این خودرو با افزایش بهای 300 یورویی عرضه شود می تواند تنوع اندک و موقتی را به بازار نسبتاً کهنه 206 ایران بدهد.



Big Grinدوستان سپاس و نظر رو فراموش نکید لطفا:cool:Big Grin