انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ویژه - ورود اولین اسپایدر فراری پلاک دائم ایران
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امروز اولین اسپایدر فراری 458 پلاک دائم ایران و دومین فراری 458 پلاک دائم کشور از طریق گمرک ارس به کشور وارد شده و مجوز تردد در خیابان های تبریز را گرفت.

این خودرو شیک که محصول کارخانه مشهور فراری ایتالیا است به عنوان یکی از زیباترین خودروهای این خودروساز محسوب میشود.

 قبلا نیز یک مورد فراری 458 کوپه با پلاک ملی در تهران وارد شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرده بود.

 خودرو فوق پس از چند ماه رانندگی به قیمت 8.5 میلیارد آگهی فروش خورده بود یعنی صفر خودرو بیش از 10 میلیارد می ارزد.

 فراری وارد شده توسط کارخانه دار تبریزی نیز 458 میباشد با این تفاوت که اسپایدر 458. لقب اسپایدر به آن دسته از خودروهای فراری تعلق دارد که سقف آنه در عرض 3 ثانیه توانایی باز و بسته شدن دارند. اگر مالک تهرانی فراری 458 نیز میخواست نمونه اسپایدر آن را سفارش دهد برایش چند میلیاردی بیشتر آب میخورد و شاید قیمت آن را به 15 میلیارد هم میرساند که این امر وی را به یک فراری کوپه قانع ساخت تا این کارخانه دار تبریزی باشد که لقب اولین فراری اسپایدر پلاک دائم ایران را نصیب خود کند. با توجه به هم مرزی تبریز با کشورهای متمولی همچون جمهوری آذربایجان و ترکیه اجازه واردات خودرو برای تردد در این محدوده آزاد است. چند ماه پیش نیز یک لامبورگینی آوانتادور توسط یک کارخانه دار دیگر اهل تبریز وارد شده بود. در زیبایی این خودرو همین بس که چندی پیش شرکت چی توز برای استفاده از این خودرو در تبلیغات خود گروهی را راهی کشورهای عربی برای اجاره و فیلم برداری کرده بود اما اکنون این خودر به ایران نیز وارد شد.
طبقشنیده ها علاوه بر چندین فورد شورلت هیوندای جنرال موتوز و ... که به ارس وارد میشود از میان سوپر خودروها خودروهایی همچون لامبور آوانتادور 2014 مشکی مات – مرسدس اس ال اس سفید و شورولت کروت 2014 نیز ثبت سفارش شده است.



ویژه - ورود اولین اسپایدر فراری پلاک دائم ایران 1
فقط چون قرمزه خوبه Big Grin
(19-11-2013، 16:36)avatar22 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
فقط چون قرمزه خوبه Big Grin
Huh

ویژه - ورود اولین اسپایدر فراری پلاک دائم ایران 1
اوه چه جیگریه لامصب