انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شاسی بلند لینکلن MKC معرفی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برند لوکس فورد، لینکلن قبل از رونمایی احتمالی شاسی بلند کوچک mkc خود در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در این ماه، این خودرو را معرفی کرد.

این خودروی آماده ورود به جاده تقریبا کپی از mkc کانسپت است که اوایل ژانویه سال جاری دیده شد. حتی طراحی رینگ های آن ها نیز مشابه است.

جیم فارلی از فورد اظهار داشت این شاسی بلند کوچک جدید، تفکر افراد به برند لینکلن را تغییر خواهد داد.

وی گفت: " لینکلن mkc ترکیبی عالی از طراحی خودروی القا شده و عملکرد رانندگی دینامیک در بخشی است که طی چند سال اخیر بین افراد، محبوب شده است."
به گفته فارلی: "به عنوان یک برند لوکس رقابتی، ورود به این بخش گام طبیعی بعدی برای ما به شمار می رود. mkc کاری بیش از رقابت انجام خواهد داد. این خودرو دیدگاه افراد به لینکلن را تغییر می دهد."

mkc، موتور اکوبوست چهار سیلندر 2.3 لیتری کاملا جدید فورد با قدرت 274 اسب بخار و گشتاور 407 نیوتون متر را معرفی می کند البته موتور اکوبوست 2.0 لیتری با قدرت 240 اسب بخار و گشتاور 366 نیوتون متر به صورت استاندارد در این خودرو به کار می رود.

لینکلن اظهار داشته mkc اولین شاسی بلند کوچکی است که ویژگی ذخیره سازی مصرف سوخت دارد و مدل های این خودرو تنها از موتور اکوبوست بهره خواهند برد.

mkc دومین خودروی جدید لینکلن در برنامه عرضه چهار مدل لوکس جدید قبل از سال 2016 است. اولین مدل این برنامه سدان mkz بوده است.
شاسی بلند لینکلن MKC معرفی شد 1
او مای گاد چقد جیگره
مرسی سپااااااااااس