انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: استیشن های جدید آئودی با 700 و 722 اسب بخار قدرت!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دو کمپانی تیونینگ abt و mtm به فاصله کمتر از یک هفته، نسخه های نفس گیر استیشن پرطرفدار rs6 avant را ارائه کردند.
اولین شاهکار، مربوط به تیم تیونینگ abt بوده که در دو نسخه به نام های s و abt power به تولید رسید و در نمایشگاه sema رونمایی شد. مهندسین این شرکت موفق شده اند قدرت پیشرانه 4 لیتری tfsi مدل پایه را برای نسخه s با 25 درصد افزایش، به 700 اسب بخار برسانند و گشتاور آن را به رقم قابل توجه 880 نیوتن متر ارتقاء دهند. پیامد بهره گیری از چنین پیشرانه قدرتمندی، امکان ثبت شتاب اولیه در 3.4 ثانیه و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 318 کیلومتر در ساعت را برای این ماشین به دنبال دارد!
قدرت و گشتاور پیشرانه این آئودی برای نسخه abt power به ترتیب معادل 666 اسب بخار و 830 نیوتن متر بوده و از نظر شتاب اولیه و حداکثر سرعت، با نسخه s برابری می کند.
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، دومین شاهکار، به فاصله کمی توسط کمپانی تیونینگ mtm معرفی شد. این شرکت اعلام کرد که با طراحی یک مجموعه تقویتی به نام c7 power pack قدرت و گشتاور پیشرانه 4 لیتری tfsi مدل مورد بحث را به 722 اسب بخار و 883 نیوتن متر رسانده که پیامد بهره گیری از آن، عملاً تولیدات abt را نابود خواهد کرد! بدین ترتیب که شتاب اولیه این ماشین با اتکاء به کارآیی مجموعه مورد بحث، فقط 3.3 ثانیه به طول می انجامد و قادر است به حداکثر سرعت 339 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند!
استفاده گسترده از فیبرکربن، رینگ های 5 پره اختصاصی abt، تودوزی چرمی، سیستم صوتی قدرتمند، ناوبری، سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم، سیستم ترمز پیشرفته با کالیپرهای 6 پیستونه «برمبو» و رینگ های 20 اینچی با تایرهای میشلن پایلوت اسپرت، از جمله تجهیزات و امکاناتی هستند که متخصصین مرکز تیونینگ mtm برای این آئودی در نظر گرفته اند.
قیمت این مجموعه تقویتی معادل 18 هزار و 500 دلار اعلام شده است.
استیشن های جدید آئودی با 700 و 722 اسب بخار قدرت! 1