انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مرسدس S کلاس 2014 ضد گلوله رونمایی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اخيراً تيونر آلمانى transeco كه متخصص ساخت خودروهاى زرهى است، از جديدترين مدل خود كه بر پايه نسل جديد كلاس s ساخته شده، رونمايى كرده است.
شايد نام transeco براى ما كمى ناآشنا باشد اما براى سياستمداران و مسئولين حداقل در اين سى سال اخير، كاملا آشنا و مشخص است زيرا كمتر مسئولى در جهان پيدا شده كه سوار خودروهاى اين شركت نشود و پا به جاهاى خطرناك بگذارد. حال اين شركت از محصول جديد خود كه يك بنز كلاس s جديد است، رونمايى و كمى از اطلاعات آنرا براى جلب نظر مشتريان، منتشر كرده است.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، طبق گفته transeco اين خودرو در سطح هفت ساخته شده، يعنى تمام بدنه ى اين خودرو توان مقاومت در برابر شليك مگنوم 357 و يا m16 را دارد. همچنين زير خودرو كاملاً بسته شده و مى تواند انفجار نارنجك dm51 را در زير خود تحمل كند. بدنه از باترى و ساير قطعات الكترونيكى و حياتى خود محافظت مى كند تا ديگر هيچ نقطه ضعفى نداشته باشد. درهاى خودرو به علت زرهى شدن، بسيار سنگين شده اند بدين وسيله، transeco تمام لولاهاى آنرا را با لولاهاى تقويت شده تويض كرده است. شايد پيش خودتان فكر كنيد كه اگر به تايرها شليك و آنرا پنچر كنيم شايد بتوانيم اين خودرو را مغلوب كنيم اما مهندسان transeco فكر اينجا را هم كرده اند و تايرهايى با ويژگى باد شدن اضطرارى در اين خودرو قرار داده اند، يعنى در صورت شليك شدن به تايرها، انها قادرند 50 كيلومتر را با سرعت 50 كيلومتر در ساعت بدون هيچ ايرادى طى كنند. از جمله ويژگى هاى ديگر اين خودرو مى توان به شيشه هاى چند لايه و سپر تقويت شده ى آن اشاره كرد. يكى از ايراد هاى خودروهاى زرهى، وزن بيش از حد آنهاست اما اين خودرو با 3320 كيلوگرم بسيار سبك تر و چابك تر از رقيبانش است و مى تواند گزينه خوبى براى سياستمداران باشد.
مرسدس S کلاس 2014 ضد گلوله رونمایی شد 1
ذاتغلذتغااتغذتذا
خوشگله
مرسی
:229::229::229::229::229:
قشنگه!!!!Smile