انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونمایی از سدان دیفرانسیل عقب کیا در لس آنجلس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
«کیا» سدان دیفرانسیل عقب k900 luxo-barge را در نمایشگاه «لس آنجلس» رونمایی و اعلام کرد، تولید آن را از نیمه اول سال 2015 آغاز می کند.
یکی از شاخصه های ظاهری این ماشین، پنجره جلو رادیاتور انحصاری «کیا» موسوم به tiger nose بوده و طبق اطلاعات منتشر شده، در بحث ابعاد با 3045 میلی متر فاصله بین دو محور، حتی از ب ام و سری 7 نیز طویل تر است!
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، برای این سدان خاص دو پیشرانه شامل 3.8 لیتری 6 سیلندر خورجینی با قدرت 311 اسب بخار یا 5 لیتری 8 سیلندر خورجینی با قدرت 420 اسب بخار قابل سفارش بوده که هر دو، در ترکیب با جعبه دنده های 8 سرعته اتوماتیک ارائه خواهند شد.
از میان شاخصه های فنی و امکانات این سدان خاص، می توان به این موارد اشاره داشت: سیستم تعلیق 5 اتصالی مستقل در عقب، دیفرانسیل لغزش محدود، شاسی ساخته شده از 75 درصد استیل مقاوم، صندلی های چرمی با گرم کننده و خنک کننده و امکان تنظیم برقی در 12 جهت مختلف (برای راننده)، صفحه نمایش 12.3 اینچی که طرح آن با توجه به حالت های مختلف رانندگی (اسپرت، راحت، نرمال) متفاوت است، سیستم صوتی پیشرفته با 17 خروجی، رادیو ماهواره ای، نمایشگر اطلاعات ضروری روی شیشه جلو، دوربین دید عقب و اطراف، سنسور پارک و. . .
مسئولین «کیا» ارائه هرگونه اطلاعات راجع به قیمت این خودرو را به کمی پیش از آغاز فروش موکول کرده اند.
رونمایی از سدان دیفرانسیل عقب کیا در لس آنجلس 1
شرکت کیا کلا ماشینای خوبی ارائه میکنه
اين مدل تجهيزات هيدروليكي فراواني داره بيشترين كاربردش براي خانه واده مي تونه باشه ياكارهاي شهري معمول