انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نوشتن نام خدا پشت شلوار های زنانه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4
انگار چینیها پس از كشتار تركهای مسلمان كشور خودشان، تصمیم گرفتهاند به مقدسات مردم مسلمان ایران هم به موهن ترین شكل ممكن حمله كنند.
تا پیش از این، Made In China حتی به تسبیحها و جانمازهای ایرانیان رسیده بود و حالا كلمه «الله» و عبارت مقدس مسلمانان یعنی «بسم الله الرحمن الرحیم» را به قسمت پشت شلوارهای ایرانیان بردهاند این شلوارهای جین زنانه در فروشگاههای افسریه، حوالی خیابانهای اول و دوم به قیمت دوازده هزار تومان در حراجی به فروش می رسند.

بیشتر خریداران هم به نوشتار پشت جیب شلوار توجه نمیكنند و صرفا به خاطر قیمت و دوخت شلوار ان را خریداری میكنند. فروشنده هم اطلاعات چندانی درباره محل خرید شلوارها و ...نمیدهد؛ البته برخی از خریداران به دلیل عبارت پشت شلوار از خرید آن خودداری میكنند.
به تصویر این شلوارهای جین چینی كه به تازگی به بازار ایران وارد شدند، نگاه كنید؛ عبارت«بسم الله الرحمن الرحیم» كه «الله» آن دوبار تكرار شده است، روی جیبهای عقب این شلوارهاست و یك بسم الله هم برعكس نوشته شده است.
در مكتب اسلام برای كلمه الله حرمت قایل شده اند، به گونهای كه حتی برای دست زدن به خط و نوشته آن باید وضو داشت و... و حالا درست در قسمت نشیمنگاه این شلوارها این كلمه گلدوزی شده و بدتر آن که در تهران ـ که خیلیها دوست دارند آن را ام القرای جهان اسلام بنامند ـ به فروش می رسد!
با توجه به اینكه این شلوارها تازه به كشور وارد شدند، هنوز تعدادشان مشخص نیست، ولی به دلیل آنكه در مارك داخلی شلوارها، عبارت "Made In P.R.C" مخفف عبارت "People Republic of China" به معنی جمهوری خلق چین درج شده است،

نوشتن نام خدا پشت شلوار های زنانه 1
نوشتن نام خدا پشت شلوار های زنانه 1
عجب ادمایی هستن اونا دیگه واقعا که!!!ConfusedConfusedConfused
خاک تو سرشونAngry
وا چه آدمای .............................
هستنAngry
خدا لعنتشون کنهAngryAngry
باعـــــــــــث وبــــــــآنی شو خدآ لعنتـــــــ کنــــــــــ,
خدا کنه که از همون باسنشون پاره بشه شرم ندارنAngry:moi:
واقعا چه آدمایی پیدامیشنHuh
بی شعورا! ما هم بیایم اسم رئیس جمهورشون رو بندازیم پشت شلوارامون
خاک بر سرشونAngry
صفحه‌ها: 1 2 3 4