انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: SS NEWS
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
به اس اس نیوز خوش اومدین
اینجا تمامی خبر های استقلال روزانه برای شما ارسال خواهد شد.:cool:
سپاس فراموش نشه!Wink


پيشنهاد فجرسپاسي به دروازه‌بان استقلال

تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز خواهان به خدمت گرفتن دروازه‌بان استقلال شد.
SS NEWS 1


سيد حسين حسيني دروازه‌بان دوم استقلال براي سپري کردن دوران خدمت مقدس سربازي‌اش بايد به يکي از تيم‌هاي نظامي برود. به نقل از فارس، از همين رو تيم فجرسپاسي شيراز خواهان به خدمت گرفتن حسيني شده است. دروازه‌بان استقلال هنوز پاسخي به مسئولان فجر نداده است.

خطيبي: مي‌خواهيم از استقلال امتياز بگيريم

مربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: مي‌خواهيم مقابل تيم بزرگ استقلال خوب بازي کنيم و با امتياز زمين را ترک کنيم.
SS NEWS 1


حسين خطيبي در نشست خبري قبل از بازي با استقلال گفت: ابتدا شهادت امام زين‌العابدين(ع) را تسليت مي‌گويم در مورد بازي هم بايد بگويم از فردا نيم‌فصل دوم شروع مي‌شود و ما مي‌خواهيم نسبت به نيم‌فصل اول بهتر باشيم. بازي‌هاي در نيم‌فصل دوم سخت‌تر مي‌شود و فردا هم مقابل تيمي بازي داريم که هم بازيکنان بزرگ و هم مربي بزرگي دارد. استقلال براي قهرماني مي‌جنگد هدف ما هم تک‌رقمي بودن در ليگ برتر است. فکر مي‌کنم بازي خوبي خواهد شد. استقلال تيم بزرگي است و ما هم بازيکنان جوان و با انگيزه‌اي داريم که روحيه خوبي دارند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: سامان نريمان جهان بازيکن کليدي ماست که مصدوم است و يکي دو هفته نمي‌تواند بازي کند. دو سه بازيکن جديد هم جذب کرده‌ايم که آنها شرايط بازي دارند و با تيم هماهنگ شدند. مي‌خواهيم فردا مقابل استقلال با امتياز زمين را ترک کنيم.

وي در مورد اينکه برخي از بازيکنان تيمشان سابقه بازي در استقلال را دارند گفت: بله برخي از بازيکنان ما سابقه بازي در استقلال و تيم‌هاي ليگ برتري را دارند که باتجربه‌تر از بقيه هستند. فردا هم آنها مي‌توانند کمک زيادي به ما بکنند و از آنها استفاده خواهيم کرد و برنامه‌ريزي ما اين است که از برخي از آنها به عنوان بازيکن تعويضي استفاده کنيم. اميدوارم بازيکناني که قبالاً در استقلال بوده‌اند مقابل تيم سابقشان خوب بازي کنند.

وي در مورد وضعيت فروزان و اسلامي دو دروازه‌بان تيمش گفت: از هر دو دروازه‌بان راضي هستيم. فروزان بازيکن بزرگي است که يکي دو هفته از نظر روحي دچار افت شد زيرا او انتظار داشت به تيم ملي دعوت شود و به خاطر همين شرايط روحي در دو هفته از اسلامي استفاده کرديم البته اکنون فروزان به شرايط روحي خوبي برگشته و تمرينات خوبي هم داشته احتمالاً فردا از او استفاده مي‌کنيم.

وي ادامه داد: مي‌خواهم از سازمان ليگ عوامل فدراسيون و مهدي تاج که براي ليگ برتر زحمت مي‌کشند تشکر کنم. ما توانستيم چهار سهميه در ليگ قهرمانان آسيا بگيريم که اين نشان‌دهنده توانمندي تاج و همه عوامل سازمان ليگ است. از تاج و فدراسيون و سازمان ليگ تشکر مي‌کنم.

خطيبي با اشاره به قضاوت داوران عنوان کرد:‌در نيم‌فصل اول همه تيم‌ها به خصوص ما از اشتباهات داوري ضرر کرديم. چهار پنج پنالتي ما که حق مسلم ما بود را نگرفتند انشالله در نيم‌فصل دوم داوران بهتر باشند و بهتر قضاوت کنند. ما به داوري در نيم‌فصل اول اعتراضي هم نمي‌کرديم اما يک پنالتي هم براي ما گرفته نشد. اميدواريم در نيم‌فصل دوم شاهد قضاوت‌هاي بهتري باشيم. هرچند که در نيم‌فصل اول چهار پنج پنالتي ما را نگرفتند.

هيچ بازيکني را به زور در استقلال نگه نمي‌دارم

سرمربي تيم فوتبال استقلال در واکنش به شايعه جدايي تيموريان و منتظري گفت: هيچ بازيکني را به زور در استقلال نگه نمي‌دارم ولي منافع باشگاه و مردم را هم در نظر مي‌گيريم.
SS NEWS 1


امير قلعه‌نويي قبل از آغاز نشست خبري امروز ضمن تشکر از عوامل فدراسيون و سازمان ليگ اظهار داشت: جا دارد از سازمان ليگ، کفاشيان و تاج به خاطر کسب سهميه‌هاي فوتبال ايران تشکر کنم چون آنها بودند که با اين ارتباطاتشان اين موفقيت را براي ما رقم زدند هرچند حق ما بود که چهار سهميه داشته باشيم ولي نمي‌توان نقش آنها را منکر شد.

به گزارش تسنيم،وي در خصوص بازي فردا گفت:‌ نيم‌فصل دوم هم سخت‌تر است و هم دروازه‌ها کوچک‌تر مي‌شود و گسترش فولاد با توجه به سال اول حضورش در ليگ برتر با تجربه‌تر از نيم‌فصل اول شده و قطعاً با انگيزه به ميدان مي‌آيد. ما فيلم بازي جام حذفي آنها را ديده‌ايم ولي براي آنکه از صدر جدول فاصله نگيريم به دنبال سه امتياز هستيم.

وي در خصوص مصدومان و محرومان تيمش گفت: اکبرپور را در اختيار نداريم و خسرو حيدري را به احتمال فراوان در اختيار نخواهيم داشت اما امشب تصميم مي‌گيريم که از بيک‌زاده استفاده کنيم يا خير.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سؤال که آيا از نکونام استفاده مي‌کند يا خير، گفت: او بايد امروز در تمرين ما شرکت کند و امشب بايد تصميم نهايي را بگيريم اما در مورد او بگويم که در اين مورد در حق فوتبال ايران کم‌لطفي شد چون هم استقلال به جمع چهار تيم برتر آسيا رفت و فکر مي‌کنم نگاه فني به اين انتخاب نشد.

سرمربي استقلال در خصوص شايعاتي مبني بر پيشنهاد الخريطيات به آندو تيموريان و شايعه جدايي منتظري گفت: من هيچ بازيکني را به زور نگه نمي‌دارم ولي پيشنهاد در ابتداي فصل به اين دو بازيکن چشم‌گير بود. اگر در خصوص اين دو نفر پيشنهادي به باشگاه ارائه شود من و فتح‌الله‌زاده منافع مردم و باشگاه را در نظر مي‌گيريم ولي اگر قرار باشد اين مسائل به مطبوعات باز شود چيزي جز بازي کردن با روح و روان مردم نخواهد داشت.

وي افزود: منتظري تا امروز يک ريال دريافتي نداشته و نبايد از اين موضوع گذشت.

وي در پايان در خصوص جذب مجيد غلام‌نژاد نيز گفت: اجازه بدهيد هر بازيکني کارش با ما نهايي شد اسمش را بياوريم و چون اين بازيکن حالا بازيکن ما نيست سوءتفاهم مي‌شود و من هم حال و حوصله اين حرف‌ها را ديگر ندارم.
میدونستی اس اس مخفف چیه؟

ss = shishtayiha
(01-12-2013، 19:46)CHRISRONALDO نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
میدونستی اس اس مخفف چیه؟

ss = shishtayiha
آره ...
اگه ایجوری باشه
مخفف PP میشه پرسپولیس ...Big Grin
Dodgy

JUST ESTEGHLAL

.
.
.
.
HeartHeartHeartHeartHeartHeartHeart
HeartHeartHeartHeartHeartHeart
HeartHeartHeartHeartHeart
HeartHeartHeart
HeartHeart
Heart
Heart
Heart
Heart