انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ابرخودروی جدید سالین ‘S8’ نامیده خواهد شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سالین، متخصص خودروهای مسابقه ای آمریکایی که برای تیونینگ خودروهای قدرتمندی مانند موستانگ، کامارو، چلنجر و ابرخودروی s7 خود مشهور است، قصد دارد دوباره به اوج بازگردد.

استیو سالین در نمایشگاه خودروی لس آنجلس تایید کرد این خودروساز در حال ساخت ابرخودروی جدیدی است که جایگزین سالین s7 خواهد شد. این خودرو s8 نامیده خواهد شد.

استیو سالین اظهار داشت خودروسازی اش در تلاش برای ساخت خودرویی است که آن ها s8 می نامند و دسته ابرخودروها را نیز برای آن در نظر گرفته اند.
سالین در نمایشگاه خودروی نیویورک سال 2008، s5s راپتور را به نمایش درآورد اما پس از فروش این کمپانی در سال 2009 همه چیز به فراموشی سپرده شد. اما اکنون به نظر می رسد این خودروساز آماده بازگشت است و طی دو سال آینده از جدیدترین ابرخودروی خود رونمایی خواهد کرد.

انتظار می رود ویژگی های قدرتی s8 مشابه s5s راپتور باشد. ممکن است یک موتور 5.0 لیتری v8 با قدرت 650 اسب بخار و گشتاور 855 نیوتون متر در این ابرخودروی آمریکایی به کار رود. یک گیربکس دستی شش سرعته به این موتور متصل خواهد بود.

هم چنین گفته می شود که این خودروساز روی ساخت خودروی الکتریکی با عملکرد بالا نیز کار می کند البته جزئیاتی در مورد این خودرو در دسترس نیست.
ابرخودروی جدید سالین ‘S8’ نامیده خواهد شد 1