انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ب ام و سری 4 کوپه در لباس پلیس آلمان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نمایشگاه essen که می توان آن را نسخه اروپایی نمایشگاه sema دانست، همه ساله میزبان صدها کمپانی تیونینگ بوده و طرفداران بسیاری دارد. یکی از محصولات جالب توجهی که امسال در این نمایشگاه رونمایی شد، شاهکار مرکز تیونینگ ac schnitzer بوده که بر اساس 428i کوپه شکل گرفته و با لباس پلیس آلمان، متمایز شده است.
ب ام و سری 4 کوپه در لباس پلیس آلمان 1
زیر کاپوت این ماشین پلیس که acs4 2.8i نام دارد، پیشرانه 2.8 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ قرار گرفته که با تولید 294 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور، قادر است آن را در مدت زمان 5.7 ثانیه، از صفر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند.
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، به جهت دستیابی به چنین عملکردی، اقدامات متعددی صورت پذیرفته که از میان آنها، می توان به این موارد اشاره داشت:
- استفاده از مواد سبک وزن
- طراحی کیت بدنه آیرودینامیک شامل اسپویلرهای جلو و عقب و دیفیوزر
- در نظر گرفتن سیستم تعلیق مسابقه ای انحصاری
- استفاده از رینگ های 21 اینچی از جنس آلومینیم فورج کاری شده با تایرهای هانکوک
جالب توجه اینکه، برخی کارشناسان معتقدند، کیت بدنه این مدل، اگر هم باعث افزایش خواص آیرودینامیک 428i کوپه نشود، به خاطر ظاهر ترسناکی که به ماشین داده، باعث می شود همه راه را برای آن باز کنند! چراغ خطر و سیستم نور led، پدال های آلومینیمی و استفاده از مخمل در فضای داخلی، بخشی از شاخصه های acs4 2.8i هستند.
شایان توجه است، این مدل تنها برای نمایش تولید شده و قرار نیست به تولید انبوه برسد، هر چند احتمالاً برخی قطعات آن از جمله چراغ خطر و سیستم آژیر آن، به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید.
من میخوامش خیلی عروسکهHeartHeart
اوووووووووووووووووف