انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصاویری از جدیدترین هیولاهای دوکاتی در خیابان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیست سال تلاش ستایش برانگیز کمپانی آن را در زمره شناخته شده ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت قرار می دهد.

هیولای دوکاتی ممکن است ۲۰ ساله باشد اما به طور مداوم در حال پیشرفت و ترقی است. مدل ۱۲۰۰ مانستر که به تازگی در میلان رونمایی شد دلیلی براین ادعا است.

دوکاتی دست به کار شده و دو مدل بی نظیر ۱۲۰۰ و ۱۲۰۰ S را روی کار آورده تا دوست دارانش بار دیگر لذت ناب موتور سواری را با کیفیت بالاتر تجربه کنند
تصاویری از جدیدترین هیولاهای دوکاتی در خیابان 1

به گزارش تکناز شاسی آن کاملا جدید است و قلب پرحرارت اش به واسطه مواد مایع خنک کننده آرام می گیرد. قدرت این موتور ۱۱۹۸ سی سی ۱۳۵ اسب بخار است. از طرف دیگر مدل ۱۲۰۰ S نیز با ۱۰ اسب بخار قدرت بیشتر روی کار می آید و به نیروی تولیدی ۱۴۵ اسب بخار دست می یابد. گشتاور مدل ۱۲۰۰، ۱۱۸ نیوتن متر و برای مدل ۱۲۰۰ اس، ۱۲۵ نیوتن متر است. دوکاتی با افتخار اعلام کرده که مانستر ۱۲۰۰ جدید فاصله طولانی برابر ۳۰ هزار کیلومتر را بدون نیاز به تعمیرات یا حتی بازبینی مجدد پشت سر می گذارد.

تصاویری از جدیدترین هیولاهای دوکاتی در خیابان 1

مانند مدل Panigale موتور این مدل نیز جزئی از فریم (چارچوب) به حساب می آید. مقاومت بدنه در برابر حرکات پیچشی دو برابر شده و ارگونومی جدید با جایگذاری بالاتر و نزدیک تر فرمان، سواری با دوکاتی را به امری راحت تر تبدیل کرده است. ارتفاع صندلی قابل تنظیم است و مخزن سوخت ۴/۱۷ لیتر ظرفیت دارد. در مجموع سیستم تعلیق هر دو مدل کاملا تنظیم پذیر است.

عملیات توقف ۱۲۰۰ را کالیپرهای چهار پیستونی و یک تکه برمبو با دیسک هایی به شعاع ۳۲۰ میلی متر بر عهده دارند در حالی که مدل ۱۲۰۰ S از کالیپرهای به روزرسانی شده و دیسک ترمزهای ۳۳۰ میلی متری سود می جوید. در هر دو مدل ترمزهای ABS به صورت استاندارد موجود هستند. هم چنین هر دو از سیستم کنترل کشش و سه حالت تطبیق پذیر سواری بهره مند می شوند. بر اساس حالت سواری انتخاب شده تصویر پس زمینه و طرح صفحه نمایش اطلاعات تغییر می کند.

تصاویری از جدیدترین هیولاهای دوکاتی در خیابان 1

این دو مدل با معرفی نسل آینده موتورسیکلت های دوکاتی، آمیزه ای از سنت های ارزشمند دوکاتی و دستاوردهای اخیر آن را به نمایش می گذارند. طراحی آن ها به گونه ای اسپرت و در عین حال عملگرا صورت پذیرفته، مخزن سوخت بزرگ تر شده و ظاهری عضلانی تر به موتورسیکلت بخشیده است. چراغ نسبتا کوچک جلو اما گاو خشمگینی را به تصویر می کشد که به جلو متمایل شده و آرام پا می ساید و خبر از حمله ای جانکاه می دهد. طراحی مینیمال فرمان با بدنه عریان موتورسیکلت هماهنگی دارد. جزئیات مورد توجه ویژه قرار گرفته اند. دستگیره های اتکای سرنشین عقب با ظرافت خاصی طراحی شده به نحوی که در زیبایی این بخش خدشه ای ایجاد نشده و در عین حالا امنیت سرنشین کاملا تامین شده است.

قیمت پایه مدل ۱۲۰۰مانستر ۱۳,۴۹۵ دلار و مدل ۱۲۰۰ S مانستر ۱۵,۹۹۵ دلار در نظر گرفته شده است.

تصاویری از جدیدترین هیولاهای دوکاتی در خیابان 1
عجب موتور خریهSleepySleepy
(05-12-2013، 16:21)sahar 20 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
بیست سال تلاش ستایش برانگیز کمپانی آن را در زمره شناخته شده ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت قرار می دهد.

هیولای دوکاتی ممکن است ۲۰ ساله باشد اما به طور مداوم در حال پیشرفت و ترقی است. مدل ۱۲۰۰ مانستر که به تازگی در میلان رونمایی شد دلیلی براین ادعا است.

دوکاتی دست به کار شده و دو مدل بی نظیر ۱۲۰۰ و ۱۲۰۰ S را روی کار آورده تا دوست دارانش بار دیگر لذت ناب موتور سواری را با کیفیت بالاتر تجربه کنند
تصاویری از جدیدترین هیولاهای دوکاتی در خیابان 1

به گزارش تکناز شاسی آن کاملا جدید است و قلب پرحرارت اش به واسطه مواد مایع خنک کننده آرام می گیرد. قدرت این موتور ۱۱۹۸ سی سی ۱۳۵ اسب بخار است. از طرف دیگر مدل ۱۲۰۰ S نیز با ۱۰ اسب بخار قدرت بیشتر روی کار می آید و به نیروی تولیدی ۱۴۵ اسب بخار دست می یابد. گشتاور مدل ۱۲۰۰، ۱۱۸ نیوتن متر و برای مدل ۱۲۰۰ اس، ۱۲۵ نیوتن متر است. دوکاتی با افتخار اعلام کرده که مانستر ۱۲۰۰ جدید فاصله طولانی برابر ۳۰ هزار کیلومتر را بدون نیاز به تعمیرات یا حتی بازبینی مجدد پشت سر می گذارد.

تصاویری از جدیدترین هیولاهای دوکاتی در خیابان 1

مانند مدل Panigale موتور این مدل نیز جزئی از فریم (چارچوب) به حساب می آید. مقاومت بدنه در برابر حرکات پیچشی دو برابر شده و ارگونومی جدید با جایگذاری بالاتر و نزدیک تر فرمان، سواری با دوکاتی را به امری راحت تر تبدیل کرده است. ارتفاع صندلی قابل تنظیم است و مخزن سوخت ۴/۱۷ لیتر ظرفیت دارد. در مجموع سیستم تعلیق هر دو مدل کاملا تنظیم پذیر است.

عملیات توقف ۱۲۰۰ را کالیپرهای چهار پیستونی و یک تکه برمبو با دیسک هایی به شعاع ۳۲۰ میلی متر بر عهده دارند در حالی که مدل ۱۲۰۰ S از کالیپرهای به روزرسانی شده و دیسک ترمزهای ۳۳۰ میلی متری سود می جوید. در هر دو مدل ترمزهای ABS به صورت استاندارد موجود هستند. هم چنین هر دو از سیستم کنترل کشش و سه حالت تطبیق پذیر سواری بهره مند می شوند. بر اساس حالت سواری انتخاب شده تصویر پس زمینه و طرح صفحه نمایش اطلاعات تغییر می کند.

تصاویری از جدیدترین هیولاهای دوکاتی در خیابان 1

این دو مدل با معرفی نسل آینده موتورسیکلت های دوکاتی، آمیزه ای از سنت های ارزشمند دوکاتی و دستاوردهای اخیر آن را به نمایش می گذارند. طراحی آن ها به گونه ای اسپرت و در عین حال عملگرا صورت پذیرفته، مخزن سوخت بزرگ تر شده و ظاهری عضلانی تر به موتورسیکلت بخشیده است. چراغ نسبتا کوچک جلو اما گاو خشمگینی را به تصویر می کشد که به جلو متمایل شده و آرام پا می ساید و خبر از حمله ای جانکاه می دهد. طراحی مینیمال فرمان با بدنه عریان موتورسیکلت هماهنگی دارد. جزئیات مورد توجه ویژه قرار گرفته اند. دستگیره های اتکای سرنشین عقب با ظرافت خاصی طراحی شده به نحوی که در زیبایی این بخش خدشه ای ایجاد نشده و در عین حالا امنیت سرنشین کاملا تامین شده است.

قیمت پایه مدل ۱۲۰۰مانستر ۱۳,۴۹۵ دلار و مدل ۱۲۰۰ S مانستر ۱۵,۹۹۵ دلار در نظر گرفته شده است.

تصاویری از جدیدترین هیولاهای دوکاتی در خیابان 1