انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حالا دوست پسر چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
موجودی است بسیار .... ! و ..... از وی ، خود وی می باشد .معمولاً یا موتور دارد یا ماشین . که اگر ماشین دار باشد ماشین ، مال بابایش می باشد !.

این جاندار به جان مامانش دوست دخترش را فقط برای خود خودش می خواهد نه برای چیزهای دیگر!.

برای جلب توجه این نوع از موجودات زنده ، فقط کافی است صورت خود را مانند دفتر نقاشی کنید ، چون این رده از جانداران مغزشان در جمجمه شان نیست که !بلکه در کاسه چشمشان است و شما هر چه میخواهید باشید فقط خوشگل باشید تا چشمشان از حدقه در بیاید و بیفتد جلوی پایشان!.

این رده از جانداران تبحر خاص و بی نظیری در خالی بندی دارند که : آره من دیروز شیش تا بچه ی کوچیک رو از توی یه آپارتمان آتیش گرفته نجات دادم و به همین خاطر دستم سوخت (بابا مرد عنکبوتی !) نگو طرف دیروز داشته با اون یکی دوست دخترش کباب می خورده دستش چسبیده به سیخ کباب و سوخته و یه نابینا رو هم تو اتوبان هل دادم اون ور تا ماشین نزنه بهش و ماشین زد به خودم نزدیک بود به خاطر این فداکاری ضربه مغزی بشم (نگو یارو موتورش تو دنده بوده ، گاز داده با کله خورده زمین) اکثرا این موجودات درتنهایی وحشی میشوند.

همیشه پشت خطشان میافتیم ولی میگویند باابجی حرف میزدم وقتی خطشان مشغول نیست مطمن باشید خط های دیگری دارند این موجودات بوی از وفا وعشق نبردن وفقط لاف میزنند.

هروز بایک دختر دور میخورند.

Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin