انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خـــبـــر داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااغ در مورد شبکه من و تو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5
به نظر می رسد تجاوز به یکی از شرکت کنندگان آکادمی گوگوش توسط یکی از کارمندان شبکه من و تو که منجر به خودکشی نافرجام او شد کشمکش های شدیدی را در بین عوامل این شبکه بوجود آورده است تا آنجایی که برگزاری این برنامه را در هاله ای از ابهام تا مرز تعطیلی کشانده است.

به گزارش گروه فرهنگی ممتاز به نقل از جام ، چندی پیش بود که حرف های بحث برانگیز پریسا سحرخیز، مجری و برنامه ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن علت جداییش از این شبکه جنجال بسیاری را در فضای مجازی بوجود آورد.

غیبت طولانی پریسا سحرخیز از شبکه من و تو و سکوت مدیران این شبکه سبب شد تا ابهامات فراوانی در ذهن بینندگان این شبکه بوجود آید تا اینکه وی بالاخره در صفحه شخصی فیسبوک خود از جدا شدنش از شبکه من و تو خبر داد.

خـــبـــر داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااغ  در مورد شبکه من و تو 1

وی در پستی جنجالی سوءاستفاده های اخلاقی و روابط جنون آمیز برخی از کارکنان شبکه را یکی از دلیل های اصلی ترک این شبکه اعلام کرد. پریسا سحرخیز پیشتر در اقدامی جداگانه با انتشار عکس هایی از روشنا (یکی از شرکت کنندگان برنامه آکادمی گوگوش)، از تجاوز جنسی تیام، یکی از کارمندان شبکه من و تو به روشنا و در ادامه از خودکشی نافرجام وی پرده برداشت.

خـــبـــر داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااغ  در مورد شبکه من و تو 1

بیش از چند روز از افشاگری های پریسا سحرخیز نگذشته بود که در کمال تعجب به یکباره اکانت فیسبوک شخصی وی Hک و حذف گردید. حذف فیسبوک پریسا سحر خیز سوال های فراوانی را در پی داشت تا اینکه وی در توییتر خود از تهدیدهای مسئولین شبکه من و تو خبر داد.سحرخیز که اقدام مسئولین شبکه من و تو را در Hک کردن فیسبوکش غیرحرفه ای و مغایر با آزادی بیان توصیف کرد نوشت: «متأسفانه کسانی که ادعای آزادی بیان دارند وقتی نظر شخصیت و در مورد چیزی که دوست نداری میگی خیلی زود عصبانی میشن و کاملا بچگانه برخورد می کنن. باید به شبکه بگم که با بستن آی دی فیسم نمی‌تونید واقعیت رو از بین ببرید. من هنوز با کارهاتون مخالفم شما زن رو بازیچه خودتون می دونید.»

خـــبـــر داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااغ  در مورد شبکه من و تو 1



:230::230::4fv::4fv::4fv::4fv::4fv::4fv::4fv::4fv::4fv::4fv:
حال ندارم بخونم زیاده !Dodgy
چه به دونم والااااااااااااااااUndecidedUndecidedBig GrinBig Grin
اینو ایرانم پخش کرد تو بیستو سی
اون دختره رو من نشناختم تو تلویزیون الان گفتی فهمیدم روشناس
بیچارهcryingcrying
عزیزم شایعه هستش خوده شبکه من و تو هم اینو گفتش که فقط شایعه هست حتی خوده روشنا و تیام باهم تو برنامه بودن و گفتن واقعیت ندارهBig Grin

این عکس بیمارستانش هم وقتی مریض بود و دکتر رفته بود ازش انداختن
فکر نمی کنم راست باشه
از این زرتو پرتا و شایعه ها زیاد ملت میگن باور نکنید
بی چاره پریسا...بعدشم این کپی نبود از یه سایت دیگه عزیزم؟ای کلک...من همین امروز این و خوندمSmile
ب نظرم شایعه هستش!
اگه شخص خاطی توی یه کشوری مثل انگلیس ازش شکایت بشه پدرشو تو خلا میکنن
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5