انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نیرومندترین خودروی لوکس انگلیسی چیست؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نیرومندترین خودروی لوکس انگلیسی چیست؟ 1
یک بار دیگر ابرلوکس ساز انگلیسی دست به کار شد و مدل جدیدی را به همگان معرفی کرد. بنتلی Flying Spur نام این اتومبیل جدید است. این سدان لوکس با عملکردی خیره کننده و طراحی بی نقص دل از هر بیننده ای می رباید.

تکنولوژی برتر به کارگرفته شده در آن بخش اعظمی از هزینه خریداران را جبران می کند این خیلی خوب است. فلایینگ اسپر را نیرومندترین مدل چهاردر بنتلی نامیده اند. رونمایی از آن در اتوشو 2013 ژنو صورت پذیرفت. استایل جدید آن آمیزه ای از استایل کلاسیک بنتلی و طراحی اسپرت و جزئیات معاصر را به نمایش می گذارد. خطوط کلیدی قوی و سطوح عضلانی از ویژگی های قابل توجه بدنه هستند.
 
چراغ های ال ای دی با دقت طراحی شده اند و زیبایی بخش های جلو و عقب را دوچندان ساخته اند. فضای درون کابین به معنای واقع کلمه لوکس است. مرغوب ترین مواد در ساخت آن به کار گرفته شده است. سیستم صوتی با هشت بلندگو و تکنولوژی گنجانده شده در کابین با روکش های چرمی درجه یک و ریزه کاریهای ساخته شده از چوب یک کابین بی مانند را به وجود آورده است.
 
نمایش گرهای لمسی سرگرمی اطلاعاتی، وای فای و دیگر ابزارهای سرگرمی ویژه سرنشینان عقب طراحی شده اند. قلب تپنده فلایینگ اسپر را یک موتور 6 لیتری توئین توربو، 12 سیلندر و w شکل تشکیل می دهد. این موتور با یک جعبه دنده 8 سرعته ZF جفت می شود تا 616 اسب بخار نیرو و 800 نیوتن متر گشتاور تولیدی آن به چرخ ها انتقال دهد. در مقایسه با مدل های پیشین نسبت توان به وزن آن 14 درصد ارتقا یافته است. شتاب صفر تا صد این ابر  خودروی لوکس 3/4 ثانیه و بیشینه سرعت 322 کیلومتر در ساعت است.