انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رازهای زیبایی آنجلینا جولی فاش شد +عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر شما هم از طرفداران " آنجلینا جولی " هستید این حق شماست که همه چیز را درمورد این ستاره هالیوودی بدانید. حتما شما هم متوجه شده اید که این ستاره 38 ساله سعی میکند همیشه جوان و متناسب به نظر برسد . در این خبر شما با تعدادی از رموز تغذیه ای و اسرار زیبایی او آشنا میشوید.

رازهای زیبایی آنجلینا جولی فاش شد +عکس 1

- او در طول روز وعده های غذایی کوچک مصرف میکند. وی روزانه 600 کالری انرژی دریافت میکند، اگرچه این میزان کمتر از میانگین استاندارد است اما وی معتقد است همین مقدار انرژی لازم برای فعالیتش را به وی می دهد.

- آنجلینا جولی وعده های غذایی کم چربی را در رژیم غذایی اش گنجانده است. او روزانه دو نوع پروتئین گیاهی مصرف میکند و هفته ای یک بار نیز کاملا غذاهای پروتئینی مصرف میکند.

- شادابی و زیبایی پوست او به دلیل استفاده از روغن نارگیل در رژیم غذایی است . صبحانه او شامل انواع دانه های غذایی و میوه هاست و معمولا هنگام صرف سالاد کمی هم روغن نارگیل به آن اضافه میکند.

- یک وعده غذایی روزانه آنجلینا جولی شامل سوپ است. او میگوید به سوپ علاقه زیادی دارد و به وسیله آن بدنش را سم زدایی میکند.

- او یک ساعت در روز را به ورزش کردن اختصاص میدهد و حتی مشغله کاری نیز نمیتواند در این برنامه خللی ایجاد کند.

- فست فود و انواع غذاهای با ارزش غذایی کم در سبد خانواده آنجلینا جولی جایی ندارد ، او از نوشابه استفاد نمیکند و سعی میکند با مصرف پروتئین و ویتامین به جای چربی های ناسالم رژیم غذایی بهتری داشته باشد.

- او برای تقویت ماهیچه هایش یوگا کار میکند و یکی از زمینه های ورزشی مورد علاقه آنجلینا جولی هنرهای رزمی است که سالها به آن پرداخته بود
اوه اوه اوه چه تلاشی میکنه|:

ولی بیشترش عمل زیباییه

دوسش دارم ولی طرفدآرش نیستم(:
بره بابا خودم ازش خوشگل ترمBig GrinBig Grin