انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ماجرای اختلاف نیکی میناژ و ماریا کری!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نیکی میناژ نگران است که مبادا رفتارهای او دربرنامه امریکن آیدل باعث شود که مردم فکر کنند که او یک دیوانه روانی است!
اختلافات و دعواهای این خواننده با همکارش ماریا کری در برنامه استعداد یابی امریکن آیدل درسال گذشته خبرساز شد و حالا نیکی نگران است که عصبانیت ها و رفتار تندی که او در این برنامه از خود نشان داده است ، اجراهای زنده او را دچار مشکل کند.
او گفت:" اگرهمه داوران نظرات مهربانانه و درستی داشتند ، من هم خوب رفتار می کردم و همه چیز خوب پیش می رفت. خشم و رفتار تند من فقط بخاطر شرکت کنندگان این برنامه بود. ما در این برنامه شرکت کنندگان با استعداد بسیار زیادی داشتیم وبه همین دلیل اصلا دلم نمی خواست یکی از اعضای هیئت داوران حرف احمقانه و نادرستی درباره آنها بزند اما من اصلا دوست ندارم از دید مردم یک دیوانه روانی به نظر برسم . من واقعا یک دیوانه روانی نیستم ".

پاییز ماه گذشته ، وقتی نیکی میناژ از آنطرف میز هیئت داوران بر سر ماریا کری فریاد کشید و او را با خشونت تمام تهدید کرد، طرفداران او واقعا شوکه شدند و تعجب کردند.
او در این باره گفت:"قبل از اینکه وارد امریکن آیدل شوم ، دائما از همه پرسنل این برنامه می شنیدم که می گفتند ماریا دوست ندارد تو وارد این برنامه شوی و عضو هیئت داوران باشی اما من باور نمی کردم و به آنها می گفتم، نه، ماریا دوست من است. من همیشه خودم به بقیه می گویم که هر چیزی که می شنوید و یا می خوانید را باور نکنید، این کار احمقانه است اما وقتی خودم وارد این برنامه شدم این شنیده ها و شایعات روی من تاثیر گذاشت و باعث شد که من سعی کنم با رفتار تند و خشونت آمیز، کار او را تلافی کنم.
حالا دیگر ما روابط خوبی داریم . من هرگز نمی توانم از ماریا کری کینه ای در دلم نگه دارم. چیزی که مردم نمی توانند متوجه شوند و درک کنند این است که او سالهای زیادی الگوی من بوده است. از زمانی که او کارش را شروع کرد و آهنگ " تصویر عشق" او منتشرشد ، من از طرفداران او بودم. من و مادرم شبانه روزآهنگهای او را می خواندیم."


گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ