انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پرسپوليس آمال و آرزوهاي خلعتبري نيست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پرسپوليس آمال و آرزوهاي خلعتبري نيست

هافبک تيم فوتبال سايپا گفت: انتظار ندارم خلعتبري با من خوب رفتار کند و نيازي هم به عذرخواهي او ندارم چون با او در ارتباط نيستم که اين مسائل برايم مهم باشد.
پرسپوليس آمال و آرزوهاي خلعتبري نيست 1


[align=justify]رضاناصحي درباره درگيري‌اش در بازي پرسپوليس و سايپا با محمدرضا خلعتبري گفت: برخلاف اينکه گفته مي‌شود من در اين بازي عصبي بودم بايد بگويم که اصلا اينطور نيست و فيلم اين بازي همه‌چيز را نشان مي‌دهد. محسن مسلمان روي زمين افتاد و من رفتم از او دلجويي کنم اما خلعتبري آمد و ضربه‌اي به صورتم زد و خودم از اين حرکت او جا خوردم.

به نقل از فارس، ويادامه داد: اين در حالي است که من نه خطا کرده بودم و نه حرفي زده بودم اما متاسفانه او حرکتي انجام داد که باعث تعجب من است. البته من حرکت او را بي‌پاسخ گذاشتم و ديگر بحث را ادامه ندادم.

ناصحي در خصوص اينکهاگر او صحبتي نکرده چرا خلعتبري با او درگير شده افزود: براي خودم هم جاي سوال است که چرا او اين کار را کرد. من و خلعتبري هم‌باشگاهي بوديم و اين کار از او بعيد بود چراکه انتظار ديگري از او داشتم. البته او الگو نيست اما بايد طوري رفتار کند که نگاه خوبي به او بشود. من انتظار اين برخورد را نداشتم و هنوز هم برايم جاي سوال است که چرا اين کار را کرد.

بازيکنتيم فوتبال سايپا درباره اينکه خلعتبري گفته از او عذرخواهي کرده ادامه داد: چه بگويم. شايد در آن لحظه جو بازي او را گرفته بود اما انتظار اين برخورد را از او نداشتم و از خلعتبري دلخورم.

ناصحي در پاياندرباره اينکه گفته مي‌شود بعضي از بازيکنان با حضور در استقلال و پرسپوليس رفتارشان تغيير مي‌کند تصريح کرد: فکر نمي‌کنم پرسپوليس آمال و آرزوهاي بازيکني مثل خلعتبري باشد که هم لژيونر بوده و هم بازيکن ملي است. البته سيدجلال حسيني و محسن بنگر هم از دوستان صميمي من هستند اما هيچ تغيير رفتاري در آنها نديدم اما شايد محيط بر روي بعضي از بازيکنان تاثير مي‌گذارد و آنها را تغيير مي‌دهد. انتظار ندارم خلعتبري با من خوب رفتار کند و نيازي هم به عذرخواهي او ندارم چون با او در ارتباط نيستم که اين مسائل برايم مهم باشد.