انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: صحبت های اشکان دژاگه درباره ی وضعیت خود و تیمش
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
توصيف دژاگه از تغيير شرايطش در فولام:

سرم را پايين انداختم و تلاش كردم



سايت باشگاه فولام گفت‌ و گويي كوتاه با اشكان دژاگه داشت. دژاگه كه اين فصل را خوب شروع نكرد و در تيم مارتين يول اغلب يك بازيكن نيمكت‌نشين بود، از زماني كه رنه مئولستين هدايت فولام را بر عهده گرفت، به تركيب اصلي برگشت و عملكرد خوبي را نيز از خود نشان داد.
دژاگه درباره شروع نه چندان خوب در فولام گفت: تكذيب نمي‌كنم كه دوره نا‌اميد كننده‌اي را ابتداي فصل در فولام داشتم. هر بازيكني دوست دارد تا جايي كه ممكن است براي تيمش بازي كند. در ابتداي فصل مي‌خواستم در تركيب فولام باشم و بتوانم اوضاع تيم را تغيير دهم. وقتي در تركيب تيم قرار نمي‌گيري، حسي به شما دست مي‌دهد كه انگار كاري از دست‌تان بر‌نمي‌آيد اما در نهايت فرصتي را كه دنبال آن بودم، به دست آوردم. وقتي شما در تيم‌تان بازي نمي‌كنيد ممكن است از آمادگي دور شويد اما تلاش زيادي كردم تا بتوانم آمادگي خود را حفظ كنم. وقتي اين شرايط را ديدم، سرم را در تمرين‌ تيم پايين انداختم و تلاش زيادي از خود نشان دادم.
دژاگه در ادامه گفت: فوتبال ورزش غير قابل پيش‌بيني است كه پستي بلندي‌هاي زيادي دارد. امسال هم من فصل بسيار بدي را پشت سر گذاشتم و هم باشگاه اما خوشبختانه آن دوره بسيار سخت را پشت سر گذاشتيم. خيلي خوشحالم كه توانسته‌ام خودم را در تركيب تيم جا بيندازم و دوباره جايگاهم را در فولام به دست آورم. خيلي مصمم هستم كه بتوانم توانايي خودم را بيشتر نشان دهم ودر تركيب فولام مهره موثرتري باشم.