انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تداوم شکست ناپذیری آث رم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تداوم شكست ناپذيری جالوروسی
 
جالوروسي نيز مانند يوونتوس از توقف ناپولي براي افزايش فاصله‌اش با شاگردان رافائل بنيتس استفاده كرد و كاتانيا را با 4 گل در هم كوبيد تا با يك پيروزي مقتدرانه سال 2013 را به پايان برساند و همچنان تنها تيم بدون شكست سري A در فصل جاري باشد. 2 گل از مهدي بناتيا، يكي از ماتيا دسترو و يكي ديگر از ژروينيو پيروزي 4 بر صفر را براي جالوروسي به ارمغان آورد تا اين تيم با 41 امتياز در رده دوم جدول سري A باقي بماند و فاصله 5 امتيازي‌اش را با يوونتوس صدرنشين حفظ كند.
رودي گارسيا در پايان بازي راجع به عملكرد شاگردانش گفت: «در نيمه اول بازي‌مان چندان تعريفي نداشت اما در نيمه دوم عملكردمان با شكوه بود. بازي كه در نيمه دوم ارائه كرديم همان چيزي است كه من هميشه دوست دارم از تيمم ببينم. كسب 41 امتياز از 17 بازي براي رم چيزي خارق العاده است. شايد در هر فصل ديگري ما با اين تعداد امتياز در اين مقطع از فصل صدرنشين مي‌شديم اما اين فصل رقيب ما يوونتوسي است كه تمام بازي‌هايش را مي‌برد. تفاوت اصلي كه تيم ما و يوونتوس دارد اين است كه يوونتوس تيمي را بسته كه نه تنها ليگ ايتاليا را ببرد بلكه در اروپا هم حرف‌هايي براي گفتن داشته باشد. بنابراين يوونتوس در واقع 2 تيم دارد.»
گارسيا در ادامه در پاسخ به اين سوال كه آيا تيمش برنامه‌اي براي تقويت خود در بازار نقل و انتقالات ماه ژانويه دارد يا خير، گفت:«اگر بتوانيم حتما اين كار را انجام خواهيم داد اما براي من مهم‌ترين چيز اين است كه كسي از تركيب فعلي تيمم جدا نشود.»