انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اينيستا: تمديد قراردادم با بارسا قطعي بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اينيستا: تمديد قراردادم با بارسا قطعي بود


اينيستا: تمديد قراردادم با بارسا قطعي بود 1




ستاره اسپانيايي خط مياني بارسلونا تمديد قراردادش با کاتالان‌ها را تحقق رويايي طولاني مدت و آن را اتفاقي که رخ دادنش از قبل مشخص بود، دانست.





آندرس اينستا پس از تمديد قراردادش با بارسلونا تا ماه ژوئن سال 2018 گفت‌وگويي با شبکه تلويزيوني اين باشگاه انجام داد و در آن به ابراز رضايت از متعهد کردن خود به آبي‌واناري‌پوشان کاتالونيا براي 4 سال ديگر پرداخت.

به گزارش تسنيم، اينيستا اظهار داشت: تمديد قرارداد من با بارسلونا اقدامي با رضايت هر 2 طرف بود. از قبل مشخص بود که اين اتفاق رخ مي‌دهد، فقط مسئله زماني مطرح بود. تمديد قرارداد به حقيقت پيوستن رويايي طولاني مدت بود. من نمي‌خواهم به زمان پايان قراردادم فکر کنم. مي‌خواهم فقط به زمان حال فکر کنم. وقتي 34 ساله شدم و قراردادم به پايان رسيدن درباره‌اش فکر خواهم کرد. هنوز سال‌هاي فراواني در بارسلونا پيش روي من است و زمان زيادي دارم تا در همان سطحي که بارسلونا مي‌خواهد بازي کنم. اين همان چيزي است که به من براي تلاش کردن در بارسلونا انگيزه مي‌دهد.

اينيستا افزود: ما سال 2013 را به خوبي به پايان رسانديم، هم از اين حيث که صدرنشين جدول رده بندي هستيم، هم از جهات ديگر. اميدوارم در پايان فصل در ماه مه در موقعيتي قرار بگيريم که در تمام رقابت‌ها شانس قهرماني داشته باشيم. مي‌دانم که پتانسيل اين کار را داريم.

اينيستا با تمديد قراردادش با بارسلونا به ليونل مسي و ژاوي در فهرست ستاره‌هايي که در سال 2013 قرارداد خود را تا سال 2018 با بارسلونا تمديد کردند، ملحق شد.