انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اسنايدر: دليلي ندارد گالاتاسراي را ترک کنم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اسنايدر: دليلي ندارد گالاتاسراي را ترک کنم

هافبک گلزن گالاتاسراي به شايعات مطرح شده خاتمه داد و تاکيد کرد برنامه‌اي براي ترک اين تيم ترکيه‌اي ندارد.
اسنايدر: دليلي ندارد گالاتاسراي را ترک کنم 1


اين روزها شايعاتي در خصوص انتقال هافبک هلندي گالاتاسراي در نقل و انتقالات زمستاني به تيم‌هايي همچون منچستريونايتد به گوش مي‌رسد.وزلي اشنايدر در ميانه فصل گذشته از تيم اينتر به قهرمان سوپرليگ ترکيه ملحق شد.

به گزارش تسنيم، اسنايدر در گفت‌و‌گو با شبکه تلويزيوني «بِياز تي‌وي» ترکيه در خصوص شايعاتي که مطرح شده، گفت: اگر پيشنهادي به من شده باشد شما بهتر از من مي‌دانيد! تاکنون از هيچ تيمي پيشنهادي دريافت نکرده‌ام.

وي افزود: هميشه در فصل نقل‌و‌انتقالات شايعاتي در خصوص من مطرح مي‌شود و هميشه هم مشتاقانه منتظر بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات هستم چون شايعات در خصوص من هم به پايان مي‌رسد. به هر حال از بودن در گالا و داشتن چنين هواداراني خوشحالم. دليلي هم نمي‌بينم که اين تيم را ترک کنم. چنين شايعاتي هميشه منتشر مي‌شود و بايد تا پايان فصل نقل‌و‌انتقالات هم منتظر ماند.

تيم فوتبال گالاتاسراي ترکيه با تک‌گلي که وزلي اسنايدر، هافبک نفوذي اين تيم در آخرين ديدار از دور برگشت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا مقابل يوونتوس به ثمر رساند حکم صعود به دور بعد را دريافت کرد.

هافبک 29 ساله شيرهاي استانبول در خصوص ديدار بعدي گالاتاسراي در مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل چلسي اظهار داشت: ما 2 بازي خوب پيش‌رو داريم. ما شايسته حضور در اين مرحله از رقابت‌هاي اروپايي هستيم. اين موفقيت براي باشگاه، هواداران و تيم خيلي مهم است.

اسنايدر تصريح کرد: حالا هدف ما پيشروي در اين رقابت‌ها است و به خودمان هم ايمان داريم که مي‌توانيم به مرحله يک‌چهارم ‌نهايي هم برسيم. اگر تمرکز داشته باشيم شانس حضور در دور بعد را داريم.

فاتح تريم، سرمربي نامدار ترکيه هم در اوايل اين فصل گالاتاسراي را ترک کرد و هدايت تيم ملي ترکيه را به عهده گرفت. هافبک گالا در اين خصوص گفت: زماني‌که سرمربي تيم را ترک مي‌کند شرايط دشوار مي‌شود. اين اتفاق به يک باره افتاد و يک لحظه احساسي بود. من به مدت 11 سال فوتبال حرفه‌اي بازي مي‌کنم و با وجود اينکه چنين اتفاقاتي احساسي است ولي در دنياي حرفه‌اي فوتبال امري عادي به شمار مي‌رود.