انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مارتينو: 20 دقيقه فاجعه‌بار را پشت سر گذاشتيم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مارتينو: 20 دقيقه فاجعه‌بار را پشت سر گذاشتيم

سرمربي بارسلونا پس از پيروزي پرگل برابر ختافه با تمجيد از عملکرد پدرو مي‌گويد تيمش 20 دقيقه فاجعه‌بار را پشت سر گذاشت.
مارتينو: 20 دقيقه فاجعه‌بار را پشت سر گذاشتيم 1


هفته هفدهم رقابت‌هاي ليگ اسپانيا شب گذشته با چند ديدار برگزار شد که بارسلونا در يکي از آن‌ها موفق شد در غياب ليونل مسي، نيمار و ژاوي با نتيجه پرگل 5 بر 2 ختافه را شکست دهد.

مارتينو سرمربي بارسلونا پس از پيروزي پرگل تيمش برابر ختافه در نشست خبري پس از مسابقه گفت: خوشبختانه همه چيز براي ما به خوبي به اتمام رسيد. در نبود مسي و نيمار تا حدودي تعادل تيمي‌مان در اين ديدار به هم خورده بود. 20 دقيقه فاجعه‌بار را پشت سر گذاشتيم اما پس از آن توانستيم کاملا توپ و ميدان را در اختيار بگيريم و بازي هميشگي‌مان را به نمايش بگذاريم. بايد از اين 20 دقيقه درس بگيريم و به هيچ وجه اجازه ندهيم که در بازي‌هاي بعدي‌مان تکرار شود.

سرمربي بارسلونا درباره عملکرد پدرو در اين ديدار گفت: او يکي از رويايي‌ترين بازي‌هاي خودش را پشت سر گذاشت. پدرو هميشه گل مي‌زند و اين چيز عجيبي نيست که او در اين ديدار هت‌تريک کرده است اما در هر صورت امشب (ديشب) تيم ما عملکرد خوبي برابر ختافه نشان داد و من از تمام تيمم راضي هستم. اينکه پدرو توانسته است در تيم موفق شود، تنها يک رمز دارد و آن هم اين است که او بازيکني است که هيچ وقت تسليم نمي‌شود. او بازيکني است که هر مربي‌ دوست دارد در تيمش داشته باشد. پدرو بازيکن سخت‌کوشي است که هميشه در تمرين‌ها تلاش زيادي مي‌کند تا بتواند شرايط خوبي در زمين داشته باشد.

مارتينو در پايان گفت: بارسا بازي به بازي بهتر مي‌شود و شما مي‌توانيد اين پيشرفت را در شيوه بازي ما ببينيد. تنها نقاط ضعفي که بايد در آينده برطرف کنيم اين است که بتوانيم کلين‌شيپ داشته باشيم و دروازه خود را بسته نگه داريم و البته مشکل گل خوردن از روي ضربات شروع مجدد را رفع کنيم.

بارسلونا در هفته هجدهم ليگا، هفته آينده در ديداري به نظر آسان، ميزبان الچه خواهد بود.