انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: صادقیان : فعلا به قهرمانی پرسپولیس فکر می کنم. + عکس ( پرسپولیسی ها بریزن تو )
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
كدام آدم عاقلی بی خيال دربی می شود؟
صادقيان : فعلا به قهرمانی پرسپوليس فكر می كنم


پيام صادقيان اين روزها خوب جلوي چشم‌ها افتاده. بازيكن جواني كه خيلي‌ها انتظار داشتند به سرعت وارد حاشيه‌ شود و نتواند هنر و تكنيك نابش را در پرسپوليس به نمايش بگذارد، در همان سال اول آنقدر خوب درخشيده كه نقل محافل شود. پيام اين روزها همراه با تيم اميد در كيش و زير نظر منصوريان تمرين مي‌كند. از پيام در مورد شرايط تيم زير ۲۲ سال سوال مي‌كنيم و او مي‌گويد: «اگر از تيمي كه از بازيكنان با تجربه تشكيل شده و سابقه بازي در ليگ برتر را دارند، حمايت شود كسي ضرر نمي‌كند.»
صادقيان در ادامه مي‌گويد: «بازي سخت و حساسي مقابل حريفان خود از جمله استراليا و ژاپن داريم و بايد قبل از اين مسابقات با بازي با تيم‌هاي شرقي به دنبال شبيه‌سازي باشيم. بالاخره بازي كره به ژاپن و حتي كيفيت‌اش به استراليا هم نزديك است و ما مقابل كره‌اي‌ها يك محك جدي خواهيم خورد.»
صادقيان هم حالا مثل محسن مسلمان در يك دو راهي سخت گير كرده. يك سو تيم اميد و سوي ديگر پرسپوليس. دايي راضي به بازي كردن پيام در بازي با كره جنوبي نيست. سرمربي پرسپوليس بازي‌هاي بزرگي در پيش دارد و نمي‌خواهد به راحتي صدر را از دست بدهد. حالا پيام كه در اين دو راهي گير كرده مي‌گويد: «من از اين موضوع اطلاعي ندارم، بالاخره اگر مساله‌اي است آقاي دايي و منصوريان با يكديگر حل مي‌كنند و ما تابع دستورات هستيم و خودم را وارد اين ماجراها نمي‌كنم و ان‌شاءا... اين دو مربي بزرگ با يكديگر صحبت‌هاي لازم را خواهند كرد. فعلا من در خدمت تيم ملي هستم.»
اما ممكن است بازي كردن پيام در اين بازي باعث مصدوميت او شود و او دربي را از دست بدهد. يا اينكه در همان بيست و هفت دي ماه مجبور شود قيد دربي را بزند و براي تيم اميد به ميدان برود! اين در حقيقت يكي از بزرگترين نگراني‌هاي پيام است. خودش مي‌گويد: «مگر مي‌شود آدم بي‌خيال دربي شود؟ در اين شرايط حساس كه به نظرم با يك گفت‌وگو حل مي‌شود نمي‌توانم اظهارنظر كنم. اجازه دهيد تا اين توافق بين مسوولان پرسپوليس و تيم ملي صورت بگيرد، ان‌شاءا... خير باشد. باور كنيد من خودم هم نمي‌دانم الان چه بگويم، اميدوارم كه با يك تعامل خوب همه‌چيز حل شود.»
مهاجم قرمزپوشان همچنين درباره پيشنهاد از چند تيم خارجي هم مي‌گويد: «راستش را بخواهيد چند پيشنهاد خوب دارم اما همه‌چيز را به آخر فصل موكول كرده‌ام و الان هدفم قهرماني پرسپوليس است. فرصت لازم براي تصميم‌گيري دارم و زياد در اين باره عجله نمي‌كنم چون مي‌خواهم بهترين تصميم را بگيرم. قطعا براي تصميم‌گيري سعي مي‌كنم از مشاوران و فوتباليست‌هاي سابق كشورمان مثل دايي هم كمك بگيرم چون بالاخره آنها با ريز و درشت فوتبال ايران آشنا هستند و نمي‌خواهم تصميمم به بازي كردنم لطمه بزند.» 




دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صادقیان : فعلا به قهرمانی پرسپولیس فکر می کنم. + عکس ( پرسپولیسی ها بریزن تو ) 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صادقیان : فعلا به قهرمانی پرسپولیس فکر می کنم. + عکس ( پرسپولیسی ها بریزن تو ) 1
دست بزنین برای گرت بیل آسیا ( چون نیمار شانسلوناییه گفتم Sleepy )
عشق است پر3پولی3 و عشق است پیام صادقیان!!!!
اصلا تعصب نداره به شهرش
اون باید الان تو تراکتور یا گسترش بازی میکرد