انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی جــالــب سالومه سیدنیا(سالی تاک)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیوگرافی سالومه سیدنیا(سالی تاک)+عکس همسرش

سالومه سیدنیا یکی از مجریان و تهیه کنندگان جوان شبکه من و تو ۱ است. سالومه دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه اکسفورد بروکس و همچنین دارای دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان می باشد.

به گزارش نامه به نقل از ایسنا ، سالومه پیش از پیوستن به تلویزیون من و تو ۱ سابقه کار در رسانه‌های مختلفی از جمله روزنامه های زن و ایران و شبکه بی بی — فارسی رو داره و به عنوان یکی از برگزارکنندگان رای مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت ۵ سال در روابط عمومی خانه سینما حضور داشته.

بیوگرافی جــالــب سالومه سیدنیا(سالی تاک) 1

سالومه همیشه عاشق کسب تجربه‌های جدید و دنبال انجام کارهای ماجراجویانه و نوآوری بوده که باعث شد به کار خبرنگاری و تلویزیونی کشیده بشه، سالومه حیوانات رو بسیار دوست دارد و خوردن غذاهای جدید لذت میبرد، به فیلمهای رومانتیک ،اکشن و معماگونه هم علاقه منده، موسیقی رو خیلی دوست داره بطوریکه کلاس آواز رفته و میتونه پیانو بزنه.

بیوگرافی جــالــب سالومه سیدنیا(سالی تاک) 1

شوی تلویزیونی سالی تاک، که با تهیه کنندگی سالومه بروی آنتن شبکه من و تو ۱ می رود تصاویر و ویدئوهای ارسالی از ایران را تقریبا با اهدافی سیاسی پخش می‌کند. این تصاویر و کلیپ‌ ها توسط شهروندان آماتور داخلی و بنا بر موضوعات هفتگی اعلامی برنامه از شبک ه‌های ماهواره‌ ای ارسال می‌شود. او هم نمونه‌ای از کسانی است که نان وطن خوردند و نماندند.