انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: لوکس ترین های 2012
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خودروها نمادی پویا از زیبایی و سرعت هستند. در این گزارش شیک ترین و لوکس ترین خودروهای جهان را در سال ۲۰۱۲ معرفی می کنیم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/9-1-1391/IMAGE634686326443353976.jpg
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز؛
1- بوگاتی ویرون سوپر اسپورت
این خودرو به عنوان گرانترین و لوکس ترین خودروی سال 2012 معرفی شده است و علت انتخاب آن تنها سرعت بالایش نمی باشد؛ بلکه از طراحی خاص و متفاوتی برخوردار می باشد.
قیمت این خودرو به بیش از 2 میلیون دلار می رسد و زیبایی، سرعت و طراحی آن در کنار جزئیات جانبی این خودرو را در راس لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2012 قرار می دهد.

2- زنوو اس تی یک "ST1"
سرعت بالا در کنار طراحی منحنی بدنه خارجی این خودرو، موجب شده "زنوو" در رده دوم لوکس ترین خودرو جهان قرار گیرد. قیمت این خودرو نیز به 2 میلیون دلار می رسد و سرعت آن 1000 اسب بخار است. این خودرو بالاترین تعداد متقاضیان را نیز دارد.

3- میتسوبیشی ایو ایکس آی
این خودرو در کنار زیبایی و سرعت، از بالاترین ضریب استاندارد جهانی برخوردار است. ظاهر لوکس آن در کنار سرعت و استاندارد بالا، این خوردو را در رده سوم قرار داده است.

4- آستون مارتین وان 77
"آستون مارتین" تنها خودروی جهان با شاسی فول کربن است. بدنه این خودرو از ظاهری درخشان و منعطف برخوردار است که همین موجب بالابودن سرعت آن است. از دیگر مزایای این خودرو مصرف بسیار اندک سوخت است.

5- پاگانی Pagani
بهترین عنوان برای معرفی این خوردو، شباهت آن به گربه ماهی است. در کنار سرعت بالای آن، طراحی و شکل جذابی به نمایش می گذارد.

6- Ssc Tuatar
این خودرو را در کنار ظاهر لوکس و گرانقیمتش از سیستم توربو دوبرابر " V8" برخوردار است. جزئیات جانبی این خودرو نیز بسیار منحصر است.

7- پورشه 918 اسپایدر
"پورشه 918" در کنار ظاهری لوکس و فانتزی، از تکنولوژی پیشرفته ای نیز بهره می برد. سیستم هیبرید داخلی و قدرت 500 اسب بخار، آن را در گروه زیباترین و گرانقیمت ترین خودروها قرار می دهد.

8- سالین اس 7
"سالین اس 7" ترکیبی از زیبایی، قدرت و سرعت است. مدلهای قبل این خودرو از جذابیت چندانی برخوردار نبوده است، ولی مدل 2012 سالین اس 7 با دو فناوری توربو سوپر چشم هر خریداری را خیره می کند.

9- فورد شلبی جی تی 500
این خودرو که به عنوان نهمین خودرو لوکس و گرانقیمت جهان در سال 2012 معرفی شده، قرار است از سال 2013 وارد بازار شود. طراحی داخلی و بدنه این خودرو بسیار متفاوت است. این خودرو در آینده نزدیک اولین اتومبیل سوپر V8 سیاره زمین خواهد بود.

10- کوروت سی هفت محصول شورلت
این خودرو میلیونها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. بازدهی و اجرای آن به خودروی "فراری" شباهت دارد. مهمترین ویژگی این خودرو در کنار طراحی زیبای داخلی و بدنه و سرعت، چشم انداز اقتصادی آن است که تقریبا با بودجه بسیاری از مشتریان، سازگار است
مرسي خوب بود منم يكي ميخوام يكي واسم ميگيره؟؟
یکی بوگاتی برام میخری...؟
SmileUndecidedTongueBig GrinSadcryingShy:cool:SleepyDodgyIdeaWinkRolleyesHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeart[size=xx-largeسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس​سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسگ هست عمه امAngelAngryBlushConfused
من می خوااااااااااااااااام