انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اعلام زمان بندی اچ تی سی برای عرضه بروز رسانی اندروید 4 تعدادی از اسمارت فون های این
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
واحد خبر mobile.ir : شرکت اچ تی سی بعد از معرفی اندروید 4 از سوی گوگل، فهرستی شامل اسمارت فون های اندرویدی خود منتشر نمود که به نسخه 4 اندروید ملقب به بستنی ساندویچی به روز رسانی خواهند شد. اما روز گذشته اچ تی سی با به روز کردن این فهرست، زمان عرضه به روز رسانی ها را برای هر اسمارت فون به صورت مجزا تعیین کرد و به دلایل عدم عرضه بروز رسانی ها برای تعدادی از اسمارت فون های این شرکت نیز اشاره نمود:

«ما در تلاشیم تا مطمئن شویم تمام اسمارت فون هایمان بهترین تجربه کاربری را دارا می‌باشند و لذا برخی از اسمارت فون ها، به نسخه 4 اندروید به روز رسانی نخواهند شد. به طور کلی، اسمارت فون های اندرویدی با رام 512 مگابایت یا کمتر، به روز رسانی اندروید 4 را دریافت نخواهند کرد که این موضوع شامل اسمارت فون های HTC ChaCha ،HTC Salsa ،HTC Wildfire S ،HTC Explorer و تعدادی دیگر از اسمارت فون ها می‌شود»

البته اسمارت فون هایی که نامشان در لیست انتظار اندروید 4 وجود ندارد، همچنان به روز رسانی ها مختلفی شامل بهبود های نرم افزاری، رفع مشکلات امنیتی و ... را دریافت خواهند کرد. تبلت های اندرویدی این شرکت نیز ظاهراً به نسخه 4 اندروید به روز رسانی نخواهند شد و در نسخه کنونی که اندروید 3 است، باقی خواهند ماند.

فهرست اسمارت فون های اندرویدی در انتظار به روز رسانی اندروید 4 و زمان عرضه به روز رسانی ها به قرار زیر است:


اسمارت فون
زمانبندی


Droid Incredible 2
باید مشخص گردد (تا پایان آگوست)


HTC Amaze 4G
می-ژوئن


HTC Desire S
ژوئن-جولای


HTC Desire HD
جولای-اگوست


HTC EVO 3D
ژوئن-جولای


+HTC EVO 4G
می-ژوئن


HTC EVO Design 4G
ژوئن-جولای


HTC Incredible S
ژوئن-جولای


HTC Sensation
مارس-ژوئن


HTC Sensation 4G
مارس-ژوئن


HTC Sensation XE
مارس-ژوئن


HTC Sensation XL
آوریل-ژوئن


HTC Rezound
ژوئن-جولای


HTC Rhyme
ژوئن-جولای


HTC Thounderbolt
جولای-آگوست


HTC Velocity 4G
مارس-ژوئن


HTC Vivid
مارس-ژوئن

همان طور که مشاهده می‌کنید شرکت اچ تی سی توانسته بیشتر اسمارت فون های عرضه شده در یکی دو سال اخیر خود را در لیست انتظار اندروید 4 اضافه کند، کاری که بسیاری از شرکت‌ها از جمله سامسونگ و ال‌جی، نتوانسته‌اند انجام دهند. همچنین با توجه به تغییر سیاست این شرکت در عرضه اسمارت فون ها، مبنی بر تنوع کمتر در تولید اسمارت فون ها و تمرکز بیشتر روی کیفیت و پشتیبانی، می‌توان حدس زد که وضعیت به روز رسانی ها برای اسمارت فون های اندرویدی این شرکت در آینده حتی بهتر شود.